Gjest Tex Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Noen som har vært på Smartclub...? Fyttikatta, der har de mye fint nå!! Jeg er glad for at jeg hadde med meg lillemann, slik at hans utålmodighet hindret meg i å shoppe opp alle pengene jeg må bruke på tannlegen til uka...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Har ikke smartclub her, men det bugner da endelig av mye julefint i de andre butikkene jeg har vært innom. Farlig for lommeboka, irriterende når man har dårlig tid og ikke får kikka på alt man har lyst til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg skal absolutt styre unna steder som Smart Club i julen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Hvorfor det da? Hadde de noen fine juleduker der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 ÅÅÅÅ jeg MÅÅÅ på SmartClub nå. Jeg elsker julestæsj...... måmåmåmåmåmåmåmå hmmm...best jeg er litt forsiktig ellers burer vel samboern meg inne.. Jeg har tatt helt av.. Første julen min på mange år i en onkli leilighet. Har før leid en bitte liten 2 roms og hatt soveplassen min i den bitte lille stuen.. I år skal jeg ha Svibler, massevis av godluktende Svibler.... Jippi for jula !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Det er jo enda verre der, enn det det er på et kjøpesenter i julestria!! Uff, det er bakdelen med julen... fly rundt i butikken når man burde vært hjemme og kost seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 Jepp, var innom. De har mye rart ja. Synes ikke det er spesielt kø der, men jeg passer på å gå dit mens alle andre er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå