AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Jeg ønsker bli gravid. Hvor lenge prøver dere å bli gravid før dere finner en annen mann? Dette når du må bli mor. Anonymkode: e5d22...98c
Peter007 Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker bli gravid. Hvor lenge prøver dere å bli gravid før dere finner en annen mann? Dette når du må bli mor. Anonymkode: e5d22...98c Sikkert etter en mnd. - noen verpsyke damer vil nok om ikke mensen uteblir når røde skulle vært der.
stepbystep Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Hmm- gleder meg t svarene så kommer til å komme på dette temaet 😄 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Er ikke det bedre å sjekke fertiliteten hos legen? Er jo folk held ned i 20 åra som er så og si sterile også. Du kan ikke bare få deg mann for å få barn. Må jo finne en du bryr deg om som du vil gjøre det sammen med. Han skal jo være far til barna. - kvinne, 32, ufrivillig barnløs Anonymkode: 432cb...9fc
Bokdamen Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 28 minutter siden, stepbystep skrev: Hmm- gleder meg t svarene så kommer til å komme på dette temaet 😄 Mhm!
TheGirlWhoWaited Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker bli gravid. Hvor lenge prøver dere å bli gravid før dere finner en annen mann? Dette når du må bli mor. Anonymkode: e5d22...98c ...med fare for å gå RETT i trollfella; I hvilken situasjon MÅ man bli mor? 10
EvaLena Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Kanskje du skal bli ordentlig voksen først, FØR du tenker på barn. 8
Sirah Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Om du bytter ut mannen fordi du ikke blir gravid etter et par forsøk så er du vel strengt tatt ikke glad nok i mannen til å i det hele tatt vurdere barn med han. 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det bedre å sjekke fertiliteten hos legen? Er jo folk held ned i 20 åra som er så og si sterile også. Du kan ikke bare få deg mann for å få barn. Må jo finne en du bryr deg om som du vil gjøre det sammen med. Han skal jo være far til barna. - kvinne, 32, ufrivillig barnløs Anonymkode: 432cb...9fc Tenkte mer på å bli mor. Klarer meg godt uten mann. Det har bare vært problemer med menn i de forholdene jeg har hatt. Er voksen og passert 30. Jeg har sjekket meg, og fertiliteten er normal. Anonymkode: e5d22...98c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Herrefred, stakkars menn. Hvis det virkelig er så viktig, ville jeg heller reist til Danmark eller ordnet det på en annen måte som ikke inkluderte et forhold. Anonymkode: 2ccd2...1a7 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Prøvde 6 mnd før jeg ble gravid, det skjedde heldigvis fort. Hadde aldri fallt meg inn å bytte ut mannen. Jeg elsker mannen min utrolig høyt, og vil bare ha barn med han. Dersom vi ikke kunne fått ilag, ville jeg ikke ha barn. Anbefaler deg å bli voksen, og finne deg en pappa til barnet før du får barn. Mannen har rett på samvær med barn (eller, barn har rett på samvær med mann) så dette med å finne en mann og bli alenemor og leve livet går SJELDEN i oppfyllelse start på prevensjon før du setter barn til verden med den holdningen. (Jeg antar, og rekner med, at dette er troll. Men svarer som om det var alvorlig) Anonymkode: 5a994...8e6 3
Guarana Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 woohoo! Elsker slike traader :D Da er underholdningen for ikveld i boks! 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 For å si det sånn, du kan like godt reise til danmark..........fy søren at kvinner kan bruke menn på den måten Anonymkode: 1576c...56c 2
fruBeist Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte mer på å bli mor. Klarer meg godt uten mann. Det har bare vært problemer med menn i de forholdene jeg har hatt. Er voksen og passert 30. Jeg har sjekket meg, og fertiliteten er normal. Anonymkode: e5d22...98c http://www.storkklinik.dk/no/
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 Jeg har skammet meg over å være kvinne mer enn en gang på andre sine vegne, nå gjør jeg det igjen. At det går ann å tenke på den måten er meg helt ubegripelig! Anonymkode: 1576c...56c 3
Gjest Sjørøveren Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker bli gravid. Hvor lenge prøver dere å bli gravid før dere finner en annen mann? Dette når du må bli mor. Anonymkode: e5d22...98c Du er syk i hodet. Du bør ikke bli mor for barnevernet kommer til å ta det fra deg. Barn må ha oppegående mødre som tenker på andre FØR seg selv.
Gjest Sjørøveren Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrefred, stakkars menn. Hvis det virkelig er så viktig, ville jeg heller reist til Danmark eller ordnet det på en annen måte som ikke inkluderte et forhold. Anonymkode: 2ccd2...1a7 Nei sånne kvinner må ikke få barn i det hele tatt. Sånne desperate kvinner som bør få noe over seg som gjør at de ikke kan få barn så kan skikkelige kvinner få barn.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #19 Skrevet 8. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte mer på å bli mor. Klarer meg godt uten mann. Det har bare vært problemer med menn i de forholdene jeg har hatt. Er voksen og passert 30. Jeg har sjekket meg, og fertiliteten er normal. Anonymkode: e5d22...98c Felles for alle de mennene, er jo deg.... Anonymkode: 83b33...130 2
Gjest Sjørøveren Skrevet 8. august 2016 #20 Skrevet 8. august 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn, du kan like godt reise til danmark..........fy søren at kvinner kan bruke menn på den måten Anonymkode: 1576c...56c Sorry utrykket men sånne kvinner kaller jeg løse HORER og mener det helt fra hjerterota. Håper du er steril ts og hvis du er et troll som bare vil leke så skaff deg et liv. Endret 8. august 2016 av Sjørøveren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå