AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Hei alle sammen. Har en ting jeg vil ta opp som jeg gjerne vil høre deres meninger om. Er en singel mann, 42, og er medlem av noen Facebook singelgrupper. Syns det er så ekstremt kleint å skulle flørte og skrive masse bla bla bla i kommentarfeltene på de singelgruppene der, så jeg skriver nesten ikke noe offentlig der. Menn er de som flørter mest åpenlyst der, og særlig hvis dama er ekstra fin. Er nok av andre (mest menn) som skriver typ; så fine øyne du har, det var da ei søt dame, send meg en PM da og den type ting. Legger heller ikke ut "presentasjon" av meg selv der da jeg syns det også blir kleint, jeg er litt privat av meg og liker ikke tanken på å være så offentlig, og hadde følt meg så "sårbar" å hvis jeg skulle "brettet meg ut" sånn. Jeg syns at å bli kjent / flørting er noe privat mellom to mennesker som ikke passer i et offentlig rom hvor masse andre mennesker kan lese det man skriver. SÅ DERFOR så sender jeg heller private meldinger til damer jeg syns virker interessante med en gang MEN SÅ ER DET DET DA at mange damer da faktisk ikke ser at jeg har sendt dem melding, eller så svarer de ikke menn som de ikke har hatt kontakt med i "fellesarealene" i Facebook singelgruppene alleredet. Så det er et dilemma det der at jeg nesten ikke får kontakt med noen fordi jeg liker å være mere i en til en samtaler en fellessamtaler´. Hva mener dere om dette ? :-) Anonymkode: 34eac...4ca
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Hender seg jeg får opp ting en kompis av meg har kommentert på noen av de gruppene som er åpne for alle, å herrefred de gruppene er kleine! Anonymkode: b7910...be2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Ja mye klient der. Anonymkode: 34eac...4ca
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Ja, det er fryktelig kleint, men da vet du hvertfall hvem du skal styre unna. Anonymkode: 7720e...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå