Gå til innhold

Til jenter/kvinner: fetisjhenvendelse

Fremhevede innlegg

Gjest saratool
Skrevet

1. ja hvorfor ikke. det er jo bare føttene mine

2. det spørs om jeg liker den som spør. hvis han er kjekk hadde jeg sagt ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ekkelt. Kan vel ses på som seksuell trakassering. Blir som om en mann  skal spørre om å få lov til å kna på brystene til en tilfeldig dame som venter på trikken. 

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Belbus skrev:

Det er ekkelt. Kan vel ses på som seksuell trakassering. Blir som om en mann  skal spørre om å få lov til å kna på brystene til en tilfeldig dame som venter på trikken. 

:-( 

Får aldri levd ut fantasien

Anonymkode: 4c2ad...f03

Skrevet

Jeg hadde muligens sagt ja. Hvis han var kjekk, ingen hørte det, vi småpratet litt først... føttene mine er ikke intime for meg på noen som helst måte, og de er ganske fine. Er utdannet fotterapeut selv, og har et veldig avslappet forhold til føtter :)

Anonymkode: cab70...76e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:-( 

Får aldri levd ut fantasien

Hvis du får en kjæreste kommer hun mest sannsynlig til å like å få fotmassasjer.

Skrevet
3 minutter siden, Belbus skrev:

Hvis du får en kjæreste kommer hun mest sannsynlig til å like å få fotmassasjer.

Sånne som meg får ikke kjærester..

Skrevet

Har du prøvd smil-norge.no ? Er mange med fotfetish der.. både på ene og andre siden. 
fetlife.com er også en ok side for sånn.. 

Jeg hadde nok sagt nei til random fyr som hadde spurt om det på gaten, siden jeg vet at sånn kan være tennende for den som spør, og det er jeg ikke interessert i :P

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne som meg får ikke kjærester..

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 5b208...66f

Skrevet
7 minutter siden, kattepusen skrev:

Har du prøvd smil-norge.no ? Er mange med fotfetish der.. både på ene og andre siden. 
fetlife.com er også en ok side for sånn.. 

Jeg hadde nok sagt nei til random fyr som hadde spurt om det på gaten, siden jeg vet at sånn kan være tennende for den som spør, og det er jeg ikke interessert i :P

Som jeg skrev, så er det ikke tennende for meg i den forstand. Jeg vlir ikke opphissed av det. Snarere beroliget. Ved å lukke øynene og kna litt på dem, eller ved å berøre aniktet med dem. Det bare føles godt. På en ikke -seksuell måte. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 5b208...66f

Jeg synes det er vanskelig å finne kjæreste. Jeg er ganske sær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...