AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Spørsmål til dere damer her på forumet. Jeg har forkjærlighet til ankler og føtter men som jeg ikke har levd ut for fullt ennå. Så det jeg lurer på er hvordan dere ville reagert hvis en hyggelig mann som meg kom bort til dere en sommerdag når dere er i parken (eller venter på bussen, eller ligger på stranda o.l) og spurte om 1. Få lov å ta et bilde av føttene deres (gitt dere allerede har flipflops eller lignende på dere, eller ingenting) eller 2. Få lov å massere de eller berøre de? Anonymkode: 4c2ad...f03
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Hm, føtter er intime greier...så derfor nei Anonymkode: db53e...f56 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Fotmassasje er som all massasje rimelig intimt. Sjansen for at jeg hadde latt en fremmed gjøre det er lavere enn null, selv om jeg akkurat var ferdig med fire dagers fjellvandring. Bilder.. Hadde tenkt hva de kom til å bli brukt til og sagt nei. Anonymkode: 64c83...86e 5
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Fullstendig uaktuelt. Jeg hadde tenkt at du var klin sprø.
Cathrine88 Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Det har hendt, og det er selvsagt helt uaktuelt. For å skjønne hvor invaderende det ville føles kan du prøve å forestille deg at en fremmed mann kommer bort til deg og ber om å få massere lårene dine. Bilder sier jeg også nei til hvis jeg blir spurt av fremmede. Bortsett fra én gang da ei dame fikk ta bilde av håret mitt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Tja, skal vi se. En mann kommer bort og spør om han kan ta bilde av meg, og videre spør om han kan grafse på meg. I hvilken verden er dette sosialt akseptert? Anonymkode: 32139...d0c 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Nei. Jeg liker ikke at fremmede tar på meg og ønsker heller ikke at de skal ha bilder av meg. Anonymkode: eab2f...601 1
Gjest Mibella Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Hadde syntes det var ubehagelig og hadde sagt nei.
Batgirl Skrevet 9. august 2016 #13 Skrevet 9. august 2016 Definitivt ikke. Fetisher er noe som normalt sett utleves med en partner. Prøv heller å søk etter noen som er tiltrukket/åpen for det samme som deg. Det finnes garantert mange 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #14 Skrevet 9. august 2016 Nei, en slik henvendelse hadde blitt avvist. Og jeg må innrømme at jeg syns det er uhøflig å spørre fremmede folk om slikt. For selv om ikke føtter er noe jeg ser på som spesielt erotisk, er det faktum at du gjør det ubehagelig. For syns jeg det spørsmålet kan sammenlignes med menn som liker pupper hadde spurt om de kunne ta bilde av kløften min og tafse meg på puppene. Jeg ser ikke noe galt i fetisjen din, og du blir nok ikke ha problemer med å finne likesinnende. Men vis litt takt og respekt når du leter etter en partner. Anonymkode: b7c52...835 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #15 Skrevet 9. august 2016 6 timer siden, Studinne90 skrev: Definitivt ikke. Fetisher er noe som normalt sett utleves med en partner. Prøv heller å søk etter noen som er tiltrukket/åpen for det samme som deg. Det finnes garantert mange Jeg vet ikke helt hvordan man skal gå frem for å finne en parnter som er åpent for dette. Selv om det ikke er så mye å være åpen for- er tross alt ikke snakk om golden shower eller tilsvarende, men massasje og kanskje litt kyss/slikking i ny og ne. Ser ellers at alle i tråden er skeptiske til både 1.og 2. Som fryktet. Selv om jeg ikke trodde at det å ta bilde ville vært så farlig... nå som sommeren er det jo veldig greit for meg for det er mye å hvile blikket på men noen ganger har man såå lyst å bare kunne fryse det øyeblikket... Hilse frustrert TS. Anonymkode: 4c2ad...f03
Batgirl Skrevet 9. august 2016 #16 Skrevet 9. august 2016 Greia er at føtter er en intim del av kroppen man ikke vil dele med hvem som helst. For min del hater jeg føtter, og vil helst ikke at noen skal hverken se eller røre dem. Lag en annonse på nakenprat? Finnes mange forskjellige mennesker der. 2
Gjest lipgloss Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 Jeg hadde sagt ja med en gang, men nå har jeg samme interesse som deg da.Elsker å vise frem føttene mine og nyter visst jeg legger merke til å folk ser på dem
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #18 Skrevet 9. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hvordan man skal gå frem for å finne en parnter som er åpent for dette. Selv om det ikke er så mye å være åpen for- er tross alt ikke snakk om golden shower eller tilsvarende, men massasje og kanskje litt kyss/slikking i ny og ne. Ser ellers at alle i tråden er skeptiske til både 1.og 2. Som fryktet. Selv om jeg ikke trodde at det å ta bilde ville vært så farlig... nå som sommeren er det jo veldig greit for meg for det er mye å hvile blikket på men noen ganger har man såå lyst å bare kunne fryse det øyeblikket... Hilse frustrert TS. Anonymkode: 4c2ad...f03 Jeg tror ikke du vil ha store problemer med å finne en partner som lar deg kose med føttene hennes. Selv om det ikke er noe hun tenner på selv, er det stor sannsynlighet for at hun ville latt deg massere og kysse føttene hennes selv om hun selv ikke blir opphisset av det. Jeg har ikke denne fetisjen for eksempel, men ville latt en kjæreste gi meg fotmassasje om han fikk glede av det. Tror ikke dette er noe som skremmer mange kvinner så lenge henvendelsen ikke kommer fra en fremmed men fra en partner Anonymkode: eab2f...601
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 Jeg hadde løpt! Det er så utrolig ekkelt om en fremmed gjør det der. Grøss. Det betyr ikke at fetisjen i seg selv er ekkel. Men seksuelle handlinger gjør man ikke med totalt fremmede på en bussholderplass!! Anonymkode: 7def4...d70 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde løpt! Det er så utrolig ekkelt om en fremmed gjør det der. Grøss. Det betyr ikke at fetisjen i seg selv er ekkel. Men seksuelle handlinger gjør man ikke med totalt fremmede på en bussholderplass!! Anonymkode: 7def4...d70 Skjønner at du ville synes det er ekkelt. Er forresten ikke mye seksuelt bak det, jeg blir ikke opphisset av det hvis det er det dere tror. Det er heller noe behagelig og avslappende ved det. Anonymkode: 4c2ad...f03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå