showgirl Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Noen her som har prøvd de her toppene fra bravissimo? http://www.bravissimo.com/scripts/viewcate...t1=strappy_tops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har halterneck-toppen og mamma har strappy toppeer - flere og de er flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 11. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2004 De løfter og holder puppestellet på plass uten at man må drive å stresse for å se at alt er på sin rette plass ? Kjøpte du i din vanlige størrelse eller? Da kan jeg med min 75/80 D gå for 36 D?? Satser på at jeg blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 11. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 11. november 2004 Og hva betalte du i alt for halterneck toppen, inkl avgifter til den norske stat :-? Er jo lønningsdag imårra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 De løfter og holder så du vil ikke tro det! Jeg kjøpte halternecken i samme størrelse som jeg bruker til vanlig og den er dritlekker. Har fått masse komplimenter for den når jeg har brukt den. Godt å kunen bruke noe sånt sjøl om man er stor i front Om du er mellom 75 og 80 ville jeg kjøpt i den minste størrelsen (34) og brukt den på ytterste hakk til å begynne med. Det er viktig st den sitter godt når du skal ha mesteparten av "supporten" rundt kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 11. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 11. november 2004 Husker du hva toppen på i alt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 Husker du hva toppen på i alt?? Om dette bery hvor mye den kostet så ble det vel omtrent 450 kroner alt i alt - ikke billig nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 11. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 11. november 2004 Det er nok verdt det om den er bra:) Bestiller imårn jeg-takker for tilbakemeldinga :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2004 #9 Del Skrevet 11. november 2004 Bare hyggelig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå