AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #21 Skrevet 10. august 2016 Den 8.8.2016 at 18.02, Loki Laufeyson skrev: Har opplevd det på et parfymeri, prata til meg som jeg skulle være 5 år. Handlet ikke der for å si sånn. Jeg har også erfart dette på en butikk. Og som du formidler, var det ikke lysheten på stemmen som var det eneste å bemerke, men tonefall og oppførsel... Den butikken mistet meg som kunde. Anonymkode: 558ab...64e
EvaLena Skrevet 10. august 2016 #22 Skrevet 10. august 2016 Den 8. august 2016 at 19.52, Honey Dew skrev: Når de er unge, er stemmene mye lysere enn vi som har levd noen år. Det er naturlig Er jo grenser for hvor lyse de er i stemmen da. Når fe prater seg imellom har de normal stemme, men til kunder så får de plutselig stemmeskifte. En nevnte noe om amerikanere i en butikk. Det fikk meg til å tenke på at det høres ut som de fleste amerikanske jentene snakker gjennom nesa. Skjønner ikke hvordan de får det til engang.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #23 Skrevet 10. august 2016 Legger også om for å høres hyggeligere ut, for etter mange i kundeservice så døde den genuine interessen ut og jeg må rett og slett fake den. Og da bli det slik. Anonymkode: 2a215...586
FrankDrebin Skrevet 12. august 2016 #24 Skrevet 12. august 2016 Synd at mange føler at de må gjøre til stemmen for å virke hyggeilge. Selv mener jeg at så lenge de er imøtekommende, smiler og hilser, må de gjerne høres ut som kråker for min del.
Calypso Skrevet 13. august 2016 #25 Skrevet 13. august 2016 Så lenge de ikke begynner å klappe meg på ryggen for å få meg til å rape så overlever jeg..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #26 Skrevet 13. august 2016 Har du hørt Hun Kim Kardashian prate? Hun kopierer Paris Hilton og de to prater babyspråk. Eller de gjorde det. Så 3 episoder av Kardashian serien og hørte etterligningen med en gang. Kim kopierte Paris. Dette er babyspråk. Lys, myk og barnslig tonefall gjort med vilje. For noen år siden så var vocal fry populært. Nå er det dessverre babyspråk som er tilbake igjen. Paris hilton startet det hele med the simple life, kim kopierte henne og nå har pesten nådd kvinnen i gaten. Anonymkode: 3874b...e26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå