AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Saken er den, at ansiktet mitt er helt middels greit. Jeg ser ting jeg kunne ønsket var annerledes, men det er også noe jeg er fornøyd med. Vet jo at ansiktet er veldig viktig for de fleste, og som jente kan man jo forbedre det til en viss grad med sminke, men likevel kommer jeg aldri til å få et vakkert ansikt, søt er vel mer passende og oppnåelig for meg. Så til spørsmålet mitt, om jeg trener, holder meg slank, kler meg bra, vil jeg kunne, på tross av et gjennomsnittlig ansikt, bli pen? Eller vil jeg alltid bli holdt igjen av et middels ansikt? Anonymkode: df5c9...5c6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Virker som at mange tror man automatisk blir pen bare man har et fint ansikt, men det er ikke sant. Det er jo mange som for eksempel er blitt mye penere etter man gikk med dem på skolen, og det er som oftest fordi de har blitt flinkere med sminke, hår og klær, ikke at ansiktet har endret seg så mye. Om du har fint hår som passer ansiktsformen din, sminker deg bra, har bra kropp og har bra klesstil så bidrar det til at du blir mer attraktiv og ja, da kan du bli veldig pen selv om du har et "middels ansikt". Anonymkode: 1d358...2c1 6
Ulla Ullsokk Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Saken er den, at ansiktet mitt er helt middels greit. Jeg ser ting jeg kunne ønsket var annerledes, men det er også noe jeg er fornøyd med. Vet jo at ansiktet er veldig viktig for de fleste, og som jente kan man jo forbedre det til en viss grad med sminke, men likevel kommer jeg aldri til å få et vakkert ansikt, søt er vel mer passende og oppnåelig for meg. Så til spørsmålet mitt, om jeg trener, holder meg slank, kler meg bra, vil jeg kunne, på tross av et gjennomsnittlig ansikt, bli pen? Eller vil jeg alltid bli holdt igjen av et middels ansikt? Anonymkode: df5c9...5c6 Hva mener du med "holdt igjen"? MÅ du være den aller peneste dama?? Svaret på spørsmålet ditt er uansett ja. Holder du kroppen bra og steller/kler deg pent, så har det supermye å si! Jo eldre du blir, jo mer har kroppen noe å si på hvor attraktiv du blir ansett som. Fordi de fleste forfaller. Så de som holder seg kroppslig bra skiller seg mere ut når de er 40 enn 20. Det gjelder begge kjønn. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Kropp har mye å si, men "pen" handler for meg om ansiktet. Jeg kan tenke at noen har en flott kropp, men "pen" bruker jeg om pent ansikt. Men så er det viktigere ting enn å være pen og. Ikke alle kan være pene. Anonymkode: a4494...917 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Langt hår gjør myye, så spar, eller kjøp clip on extensions (50-55 cm). Smink deg natulig og etter ansiktsformen din, noen natulige falske vipper/evnt vippeextensions gjør mye og gir øynene gnist. (billig å kjøpe fra f.eks lightinthebox). Øyenbryn har endel å si, og hud (sliter selv med uren hud) men en fin hud er et stort pluss. Men er man tynn/slank/trent blir man automatisk penere, så ja, du vil se mye mer attraktiv og sunn ut dersom du holder deg i form, kontra spise usunt og være chubby/tjukk. Anonymkode: 77e0c...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, Ramona skrev: Menn bryr seg mye mer om kropp enn ansikt. Men ansiktet er det første blikkfanget. Jeg har et medium ansikt og en fantastisk kropp, og siden jeg stort sett har klær på er de ikke så veldig interessert. Anonymkode: 6e2eb...d4e 1
Gjest vkt Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Langt hår gjør myye, så spar, eller kjøp clip on extensions (50-55 cm). Smink deg natulig og etter ansiktsformen din, noen natulige falske vipper/evnt vippeextensions gjør mye og gir øynene gnist. (billig å kjøpe fra f.eks lightinthebox). Øyenbryn har endel å si, og hud (sliter selv med uren hud) men en fin hud er et stort pluss. Men er man tynn/slank/trent blir man automatisk penere, så ja, du vil se mye mer attraktiv og sunn ut dersom du holder deg i form, kontra spise usunt og være chubby/tjukk. Anonymkode: 77e0c...a4d Lang hår kan gjøre noen ansiktsformer veldig dradde og uattraktive. Falske vipper og veldig sterke påtegnede bryn er heller ikke pent.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, Ramona skrev: Menn bryr seg mye mer om kropp enn ansikt. Tja, ikke jeg. Søt og pen går om hverandre for min del. Så hvis du er søt, er du også pen i mine øyne. Anonymkode: 6bafe...a1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 7 minutter siden, vkt skrev: Lang hår kan gjøre noen ansiktsformer veldig dradde og uattraktive. Falske vipper og veldig sterke påtegnede bryn er heller ikke pent. Er det en safe hårlengde eller frisyre som kler de fleste? TS Anonymkode: df5c9...5c6
Ulla Ullsokk Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Langt hår gjør myye, så spar, eller kjøp clip on extensions (50-55 cm). Smink deg natulig og etter ansiktsformen din, noen natulige falske vipper/evnt vippeextensions gjør mye og gir øynene gnist. (billig å kjøpe fra f.eks lightinthebox). Øyenbryn har endel å si, og hud (sliter selv med uren hud) men en fin hud er et stort pluss. Men er man tynn/slank/trent blir man automatisk penere, så ja, du vil se mye mer attraktiv og sunn ut dersom du holder deg i form, kontra spise usunt og være chubby/tjukk. Anonymkode: 77e0c...a4d Ja, dette kan du gjøre hvis du vil se litt trashy ut, og ikke tør å vise deg til noen sånn du egentlig er 😜 Det er forskjell på å stelle seg pent og på å kle seg ut. Altfor mange pene jenter sm ødelegger utseendet sitt med latterlig mye sminke og løsvipper. 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 ja, jeg vil si at med et middels ansikt og bra kropp + bra stil vil du bli oppfattet som pen. Anonymkode: c53e6...ddf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Jeg tror nok menn i større grad trekker inn kropp når man vurderer hvor vakker en kvinne er. Kvinner baserer vel skjønnhet i hovedsak på ansiktstrekk. Dette nevner jeg så klart på et generelt plan, og det vil alltid finnes unntak. Så ja. Jeg vil definitivt si at du blir mer attraktiv for med en flottere kropp selv om du har et middels ansikt. Et middels ansikt og en flott kropp er jo som regel mer enn bra nok for menn flest. Anonymkode: 30b89...eec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 13 minutter siden, vkt skrev: Lang hår kan gjøre noen ansiktsformer veldig dradde og uattraktive. Falske vipper og veldig sterke påtegnede bryn er heller ikke pent. Jeg er enig. Langt hår omfatter også fryktelig mange hårlengder. Det viktigste er at man finner en hårlengde som passer sin egen ansiktsform. Det er også viktig å finne en hårfarge som passer til sin egen hudtone. Anonymkode: 30b89...eec 5
Gjest vkt Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det en safe hårlengde eller frisyre som kler de fleste? TS Anonymkode: df5c9...5c6 Halvlangt hår fra rundt skulderlengde til rundt brystlengde er ganske safe. Tykt hår kan generelt være den hårtypen som kan slippe unna med langt. Har du tynt hår ville jeg ikke spart nedenfor skuldrene. Avlange, tynne ansiktsformer kler heller ikke langt hår. Fin kropp gjør et godt inntrykk og naturlig sminke der man jevner ut hudtonen, fremhever øyne eller lepper og de tingene man liker ved ansiktet sitt er også ganske safe.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 Jeg tror det kommer an på hvem som ser, jeg svarer definitivt ja! Kjæresten min har helt vanlig ansikt men veldig fin trent kropp, jeg synes han er vakker. Kroppen betyr mer for meg, fine skuldre, fin rygg og fin rumpe er mine favoritter. Har egentlig aldri vært tiltrukket av gutter med pene ansikter.. Anonymkode: e8bac...5df
Million Skrevet 8. august 2016 #17 Skrevet 8. august 2016 (endret) Da jeg begynte på videregående, havnet jeg i klasse med en jente som var litt småuheldig med utseendet i ansiktet. Hun hadde litt bollekinn, litt utstående øyne, og verst av alt; masse arr etter kviser i kinnene. Fullt av det. MEN.... jeg har aldri sett en mere perfekt kropp enn hennes. Alle jentene i klassen tenkte det samme og glodde på henne da hun kledde av seg etter gymtimen og gikk for å dusje. ALLE! Hun hadde virkelig perfekt formede pupper, perfekt størrelse, perfekt rumpe, veldreid men svært slank, pene bein... alt var bare perfekt på kroppen hennes! Håret hennes var også fint, langt, blond og passe krøllete. Hun hadde kjæreste da, som hun ikke overraskende hadde møtt på badestranda når hun gikk i bikini... Selv om det er 30 år siden jeg gikk i klassen hennes, kan jeg fremdeles huske den utrolig perfekte kroppen hennes, uten en eneste lyte. Jeg tror en veldreid og perfekt kropp kan veie opp for mye når det kommer til ansiktet, ja. Endret 8. august 2016 av Million
Gjest Humbird Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 Man ser da først og fremst på ansiktet når man skal kommunisere med noen. Så ansiktet teller for meg mest. Et godt ansikt med flotte sjelfulle øyne vil tale til deg uansett hvor gammel man blir, en kropp vil før eller senere forfalle.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #19 Skrevet 8. august 2016 Mitt inntrykk er at ansiktet betyr mest, det er jo det som avgjør om man er pen eller ikke, men til gjengjeld er det utrolig mange menn som overser ansiktet så lenge kroppen er strøken. Menn er også enkle å lure slik at de tror du er penere enn det du egentlig er, dette ved hjelp av omgivelser som hår, brunfarge, vipper osv osv. Anonymkode: 2ae98...106 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #20 Skrevet 8. august 2016 Min erfaring er at ansiktet teller like mye som en fin kropp om ikke mer. Har en ganske overvektig venninne og hun får maaange blikk fordi hun er så slående pen. Anonymkode: ab142...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå