Gå til innhold

Orange is the new black *spoiler*

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Den døde vakten i  Orange is the new black

Noen som vet når de finner ham? Har komt til episode 8(Ikke ferdig å se den da) og er i spenning, gruer meg til å se de ekle kroppsdelene😱 Noen som vet når det kommer? 

Anonymkode: 8dae8...4b5

Spoileradvarsel lagt inn,

Tekola, admin.

Endret av Tekola
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke noe big deal av det.

Anonymkode: 54f0d...423

Skrevet
Spoiler

Du får se en kroppsdel i slutten av episode 10, men det er ikke veldig ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Så fint at dere har en tråd med overskrift, og hi med spoilere.

DET er ikke alle som har sett serien enda, jeg venter på at denne sesongen skal komme på biblioteket,

Anonymkode: ef78a...76f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DET er ikke alle som har sett serien enda, jeg venter på at denne sesongen skal komme på biblioteket,

Ingen ba deg om å trykke deg inn. Livet kommer med nedturer, deal with it.

Takk til resten! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal man egentlig vente med å snakke åpent da? Sesongen har vært ute på Netflix LENGE.

Anonymkode: 5fb5f...671

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen ba deg om å trykke deg inn. Livet kommer med nedturer, deal with it.

Takk til resten! 

Jeg er enig med vedkommende. Du avslører jo en stor del av handlingen i overskriften. Deal with it? Det er faktisk regler for spoiling og de skal skje inne i tråder med advarsel i overskrift eller HI, og ikke i overskrifter. Slik at man har muligheten til å unngå å lese slike avsløringer, noe det ikke var her. Spoilingen ligger i overskriften, og ikke i selve tråden, som du gir inntrykk av her.

Jeg ser på serien selv og er ganske glad for at jeg er ferdig med å se den, slik at jeg slapp å ufrivillig bli eksponert for spoiling. 

For å svare deg på spørsmålet. Du har ingen grunn til å grue deg, det er ikke så mye ekkelt som eksponeres av kroppsdeler. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lillsunshine skrev:

Jeg er enig med vedkommende. Du avslører jo en stor del av handlingen i overskriften. Deal with it? Det er faktisk regler for spoiling og de skal skje inne i tråder med advarsel i overskrift eller HI, og ikke i overskrifter. Slik at man har muligheten til å unngå å lese slike avsløringer, noe det ikke var her. Spoilingen ligger i overskriften, og ikke i selve tråden, som du gir inntrykk av her.

Jeg ser på serien selv og er ganske glad for at jeg er ferdig med å se den, slik at jeg slapp å ufrivillig bli eksponert for spoiling. 

For å svare deg på spørsmålet. Du har ingen grunn til å grue deg, det er ikke så mye ekkelt som eksponeres av kroppsdeler. 

Serien er jo allerede kommet ut herregud. Hvor lenge skal man vente med spoiling da? Må få lov til å diskutere en serie når sesongen allerede er komt ut for lenge siden!

Anonymkode: 2d1c2...b6e

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serien er jo allerede kommet ut herregud. Hvor lenge skal man vente med spoiling da? Må få lov til å diskutere en serie når sesongen allerede er komt ut for lenge siden!

Selvfølgelig er det lov å diskutere enn serie, det er ingen som har sagt noe annet. Men du AVSLØRER ikke viktige hendelser i en serie i en overskrift som folk ikke kan unngå å se. Tenk deg litt om. Du kan fint formulere deg på en mer diskré måte i overskriften, så kan du heller stille spørsmålet i selve tråden, gjerne med en advarsel om at det er spoiler for fjerde sesong. Da vil en som ikke har kommet så langt, få muligheten til å velge selv hva man vil bli eksponert for av spoilere. 

Si meg, hadde ikke du blitt pissed dersom jeg her og nå kom med avsløringer om hva som skjer i episode 11? Rett i trynet på deg? For, som du sier, sesongen har jo kommet ut for lenge siden. :tongue: Så da kan jeg vel gjøre det da? 

Nei beklager, men argumentet ditt blir for dumt. Det er faktisk mulig at det finnes andre mennesker som ser serien i et annet tempo enn andre. Det kan f.eks. være noen som nettopp har begynt å se serien og bare har kommet til sesong 2. Veldig gøy å bli spoilet da hva som skjer i sesong 4. Det spiller liten rolle hvor lenge serien har vært ute, man følger god spoilerskikk alltid!

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med lillsunshine her. Det er en ting å avsløre i en tråd med advarsel om at det er spoiler, men det er ufint å spoile i trådtittelen.

Det er ikke lenge siden serien kom på Netflix. 

Anonymkode: bd8e7...134

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg husker rett er det ingen scener der man tydelig ser kroppsdeler. Du er nok likevel rett rundt hjørnet nå. :)

Til dere andre synes jeg det er helt tullete at dere trykker dere inn på tråden når dere ikke vil ha informasjon om serien. Hovedinnlegget inneholder da mer spoiling en tittelen alene. At det er en vakt som har dødd i OITNB er da virkelig ikke særlig utleverende informasjon. Eller er hele sesongen ødelagt på grunn av dette? Idiotisk. 

Anonymkode: 99c33...937

• Liker 1
Skrevet

Det trådtittelen avslører skjer 2 minutter inn i episode 1. Enig i at man bør ha spoilervarsel i tittelen, men når det kommer til spoilere var kanskje ikke akkurat denne så mye å bli lei seg for. :)

Skrevet
3 timer siden, Kaida skrev:

Det trådtittelen avslører skjer 2 minutter inn i episode 1. Enig i at man bør ha spoilervarsel i tittelen, men når det kommer til spoilere var kanskje ikke akkurat denne så mye å bli lei seg for. :)

Det er kanskje ikke det verste som kunne ha blitt spoilet, men nå var det jo mer svaret jeg reagerte på med en holdning om at det er heilt greitt å gjøre det siden sesongen har vært ute en liten stund. Spoiling på generelt grunnlagt er ikke greitt og særlig ikke i trådtitler. Bra det blir retta opp i nå da :)

Gjest Belle âme
Skrevet
Den 8. august 2016 at 18.08, lillsunshine skrev:

Selvfølgelig er det lov å diskutere enn serie, det er ingen som har sagt noe annet. Men du AVSLØRER ikke viktige hendelser i en serie i en overskrift som folk ikke kan unngå å se. Tenk deg litt om. Du kan fint formulere deg på en mer diskré måte i overskriften, så kan du heller stille spørsmålet i selve tråden, gjerne med en advarsel om at det er spoiler for fjerde sesong. Da vil en som ikke har kommet så langt, få muligheten til å velge selv hva man vil bli eksponert for av spoilere. 

Si meg, hadde ikke du blitt pissed dersom jeg her og nå kom med avsløringer om hva som skjer i episode 11? Rett i trynet på deg? For, som du sier, sesongen har jo kommet ut for lenge siden. :tongue: Så da kan jeg vel gjøre det da? 

Nei beklager, men argumentet ditt blir for dumt. Det er faktisk mulig at det finnes andre mennesker som ser serien i et annet tempo enn andre. Det kan f.eks. være noen som nettopp har begynt å se serien og bare har kommet til sesong 2. Veldig gøy å bli spoilet da hva som skjer i sesong 4. Det spiller liten rolle hvor lenge serien har vært ute, man følger god spoilerskikk alltid!

Så det er då Poussey døyr? :( Jaja, slapp eg å grue meg til den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...