Gå til innhold

Noen som har Xbox One?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du kjøpte Xbox One, funket kontrollen med en gang? Min kontroll går ikke på, og derfor får jeg ikke brukt maskinen. :( Jeg har prøvd med batteriene som kom med og nye. Jeg prøvde også med en xbox kontroll med ledning som jeg hadde til PC-bruk.

Gjør jeg noe feil eller er det noe galt? 

Anonymkode: ebd95...23e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må man lade kontrollen? Jeg har lest at man kan lade batteriene med kontrollen, men det kom ikke noe usb ledning til kontrollen med. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man lade kontrollen? Jeg har lest at man kan lade batteriene med kontrollen, men det kom ikke noe usb ledning til kontrollen med. 

Batteriene som fulgte med vår var i hvertfall engangs, så de fungerer det ikke så godt å lade akkurat. Du er sikker på at du satt de i riktig vei?

Hvis alt er gjort rett ville jeg nok tatt kontakt der jeg kjøpte den - mulig kontrollen er DOA

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Titania skrev:

Batteriene som fulgte med vår var i hvertfall engangs, så de fungerer det ikke så godt å lade akkurat. Du er sikker på at du satt de i riktig vei?

Hvis alt er gjort rett ville jeg nok tatt kontakt der jeg kjøpte den - mulig kontrollen er DOA

Ja, de var riktig vei og prøvde med andre batterier. Jeg prøvde de jeg fikk i fjernkontrollen min også. 

Jeg ringte butikken og fikk beskjed om å  bytte kontrollen med en ny en. :) Har fått ny nå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...