AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Når du kjøpte Xbox One, funket kontrollen med en gang? Min kontroll går ikke på, og derfor får jeg ikke brukt maskinen. Jeg har prøvd med batteriene som kom med og nye. Jeg prøvde også med en xbox kontroll med ledning som jeg hadde til PC-bruk. Gjør jeg noe feil eller er det noe galt? Anonymkode: ebd95...23e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Må man lade kontrollen? Jeg har lest at man kan lade batteriene med kontrollen, men det kom ikke noe usb ledning til kontrollen med. Anonymkode: ebd95...23e
Titania Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Må man lade kontrollen? Jeg har lest at man kan lade batteriene med kontrollen, men det kom ikke noe usb ledning til kontrollen med. Anonymkode: ebd95...23e Batteriene som fulgte med vår var i hvertfall engangs, så de fungerer det ikke så godt å lade akkurat. Du er sikker på at du satt de i riktig vei? Hvis alt er gjort rett ville jeg nok tatt kontakt der jeg kjøpte den - mulig kontrollen er DOA
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 6 minutter siden, Titania skrev: Batteriene som fulgte med vår var i hvertfall engangs, så de fungerer det ikke så godt å lade akkurat. Du er sikker på at du satt de i riktig vei? Hvis alt er gjort rett ville jeg nok tatt kontakt der jeg kjøpte den - mulig kontrollen er DOA Ja, de var riktig vei og prøvde med andre batterier. Jeg prøvde de jeg fikk i fjernkontrollen min også. Jeg ringte butikken og fikk beskjed om å bytte kontrollen med en ny en. Har fått ny nå. Anonymkode: ebd95...23e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå