AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #21 Skrevet 17. august 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Less is more. Jeg brukte før øyebrynspudder fra makeupmekka, den finner jeg ikke lenger, men den så veldig naturlig ut, brukte en smal pensel og børstet forsiktig på... Nå bruker jeg en beige øyebrynspenn fra Yves Rocher. Tegner forsiktig og det ser veldig naturlig ut. Jeg hater sånne store påmalte bryn.... som er så in nå. Spesielt når jeg ser at naturlig vakre jenter har de... pene bryn gjør ansikt penere, men når de har slike grusomme bryn? Jeg syns faktisk nesten synd på de, de som er så pene og ødelegge utseende med slike bryn Selv tror de vel at de blir så pene med dette.... Skal du ha noe unaturlig - gå heller for gedigne øyevipper... selv om det og ser litt rart ut... men øyebryn.... Der bør det være naturlig. jeg har så lyse naturlig og føler jeg må tegne de opp eller farge de så jeg får litt form og farge til fjeset. Ellers hadde jeg ikke gjort annet enn å nappe litt under bryna, har noen få viltvoksende hår her og der som må tas. Bryna mine er ikke tykke, men sånn passe. Anonymkode: 4b493...d59 Enig. Store sminkede bryn er bare ikke bra. Anonymkode: 09149...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå