AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Er svømming bra for kroppen, og vil jeg over tid miste kroppssfett og styrke muskelmasse? Jeg svømmer 3 dager i uka, rundt 1 til 2 timer. Jeg har gjort dette i 2 uker, spise ganske sunt og ikke veldig mye mat vær dag. Vil jeg over tid miste kroppsfett og styrke muskelmassen min ? Anonymkode: e0261...2da
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Er du mann eller dame? uansett, svømming er den beste treningsformen for akkurat fett og muskelmasse. Du trener kroppen på en utmerket måte som ikke kan sammenlignes med noe annet. Du blir en atlet om du trener dette regelmessig. Det tar nok en stund før du ser resultater, men bare vent. Er du mann får du den typiske v-kroppen, med kvinner vet jeg ikke (er selv mann). Uansett er dette den mest skånsomme treningsformen. Stå på !! Anonymkode: 7bf70...095
Ciara Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Svømming er en super treningsform. Men om du mister fett på kroppen eller ikke avhenger av kaloriinntaket ditt. Spiser du færre kalorier enn du bruker vil du gå ned i vekt. Svømming er bra fordi du forbrenner kalorier når du svømmer, men det er altså totalen her som er viktig.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 er mann, spiser 2 børdksiver med leverpostei vær dag, grovt brød. og rundt 300gram ren kylling til middag. Anonymkode: e0261...2da
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: er mann, spiser 2 børdksiver med leverpostei vær dag, grovt brød. og rundt 300gram ren kylling til middag. Anonymkode: e0261...2da Spis masse mer før du ser resultat. Anonymkode: 7bf70...095
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Svømming er en svært bra treningsform som trener alle muskelgrupper og sjeldent gir skade. Men jeg håper du spiser mer enn bare ett par skiver og litt kylling for dagen?? Det er altfor lite mat, enten man trener eller ikke, som vil tære på både muskler og kropp generelt. Du kan ikke bygge opp kroppen uten tilstrekkelig mat. Anonymkode: 831c5...219
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svømming er en svært bra treningsform som trener alle muskelgrupper og sjeldent gir skade. Men jeg håper du spiser mer enn bare ett par skiver og litt kylling for dagen?? Det er altfor lite mat, enten man trener eller ikke, som vil tære på både muskler og kropp generelt. Du kan ikke bygge opp kroppen uten tilstrekkelig mat. Anonymkode: 831c5...219 Det er ca hva jeg får i meg vær dag, og har spist dette det siste halvåret. Klarer ikke få i meg mer mat da jeg konstant har en metthetsfølelse og kan gå i mange dager uten å trenge å spise mat Aner ikke hvorfor. Anonymkode: e0261...2da
Ciara Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ca hva jeg får i meg vær dag, og har spist dette det siste halvåret. Klarer ikke få i meg mer mat da jeg konstant har en metthetsfølelse og kan gå i mange dager uten å trenge å spise mat Aner ikke hvorfor. Anonymkode: e0261...2da Og du har ikke gått ned i vekt dette halvåret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå