Gå til innhold

Omgjøring fra mil til km

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom det står 13,2 mil i fra en plass til en annen, hva blir det i km?

Jeg tror 130.2 km, men er usikker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er 10 km i en mil, og siden komma står der det gjør, flytter du det bare et hakk til høyre. :wink: Dermed blir det 132

Skrevet

Mine matematikkunnskaper er dårlige, men dette lærer man faktisk på barneskolen!

Gjest Anonymous
Skrevet
Mine matematikkunnskaper er dårlige' date=' men dette lærer man faktisk på barneskolen![/quote']

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Skrevet
Mine matematikkunnskaper er dårlige' date=' men dette lærer man faktisk på barneskolen![/quote']

Mine matematikkunnskaper er svært gode, men enig med Philosophia: dette vet da selv små barn :o

Skrevet

Og plutselig forstod jeg hvorfor strykprosenten i realfagene på f.eks. lærerutdanningen (grunnskolepensum!!!) er så høy... :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Og plutselig forstod jeg hvorfor strykprosenten i realfagene på f.eks. lærerutdanningen (grunnskolepensum!!!) er så høy... :o

Veldig morsomt!!!! :evil:

Skrevet

ja, det er faktisk litt morsomt at det er så vanskelig å gange et tall med 10.

Skrevet

Veldig morsomt!!!! :evil:

Jeg trodde man skulle hjelpe hverandre på forumet jeg.. AT dersom man lurte på noe så kunne man bare spørre... men er det egentlig sånn? Er det slik at man tør spørre spørsmål når man ser hvordan responsen er???

Jeg kan forstå hvorfor strykprosenten er så høy dersom det er slik jenter hjelper hverandre, med forakt og latterliggjøring...

Waco

Man kan ikke unngå å være glad man er mann....

Skrevet
Jeg kan forstå hvorfor strykprosenten er så høy dersom det er slik jenter hjelper hverandre, med forakt og latterliggjøring...

Det er ingen som vet om gjest er mann eller kvinne. Dessuten er det mulig å spørre hjelpsomme menn for å unngå å stryke :roll:

Skrevet

Jeg synes ikke det er nødvendig å latterliggjøre noen, enten fordi de er kvinner, menn eller ikke så gode i matematikk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en kvinne som spurte.

Tør ikke spørre noe mer her inne.

Tusen takk til dere som virkelig hjalp meg.

Klem til Waco!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...