Gå til innhold

Sko - vinterbryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har begynt å tenke på sko til bryllupet, men skal gifte meg på vinteren så det blir ( i hodet mitt) litt mer komplisert enn "vanlige" pumps.
Har tenkt lenge på å ha høye støvletter som både er gode å gå i, inne som ute. Fotograferingen blir ute i snøen. Har egentlig funnet de perfekte skoene, men har kun et bilde fra en blogg, ingen informasjon om hvor jeg kan finne lignende sko:

http://www.aliceinweddingland.co.uk/wp-content/uploads/2013/03/AliceInWonderlandWedding-AIW-04.jpg

Noen som har tips hvor jeg kan finne slike? Har lett overalt på nett!

Eventuelt andre løsninger som kan passe bra til et vinterbryllup? Bytte sko er en mulighet, men vil helst ha noen som er litt annerledes også, ikke standard-bryllupssko men mer vintage / gammeldags snøresko. Til dere som leser som giftet dere på vinteren - hva gjorde dere?

Anonymkode: 4b500...39b

Videoannonse
Annonse
Gjest ClickB4it
Skrevet

Muligens et dust spørsmål, men har du forsøkt å kontakte de bak nettsiden? De bør jo kunne gi en retning i det minste! Hvis du ikke får noe svar ville jeg bare fortsatt å bombe dem og samtidig lett utenom. Har du sjekket Etsy og Modcloth?

Veldig søte sko! Og vinterbryllup er så herlig :)

Skrevet
21 timer siden, ClickB4it skrev:

Muligens et dust spørsmål, men har du forsøkt å kontakte de bak nettsiden? De bør jo kunne gi en retning i det minste! Hvis du ikke får noe svar ville jeg bare fortsatt å bombe dem og samtidig lett utenom. Har du sjekket Etsy og Modcloth?

Veldig søte sko! Og vinterbryllup er så herlig :)

Jeg har sett andre har spurt  der uten svar.. Virker som de er fra et tysk bryllup, hvor bloggeren bare har fått bildene fra fotografen eller noe. Skikkelig ergelig, men bombardering er et godt tips! :fnise: Har gått gjennom masse på etsy og er jevnlig innom Modcloth, men takk for tips allikevel!

18 timer siden, funginger skrev:

Temmelig sikker på at det blir snø og kaldt, det er innlandet. Eventuelt så blir det bare blåis.. 

Takk for tips med lenkene!

Anonymkode: 4b500...39b

Skrevet

Sjekk ut merket Irregular Choice! 

Jeg fotograferte et vinterbryllup for et par år siden, hun hadde pensko inne, i kirken og under transport. Vi tok bilder ute med mye snø. Hun hadde varme vintersko under kjolen, den var ganske stor og fyldig. Så det var ikke synlig på bildene

Anonymkode: 39f1b...174

Skrevet

Jeg hadde skikkelige vintersko så lenge vi var utendørs. Og et par lave, pene som jeg byttet til i kirken og innendørs under middag og fest :) De eneste gangene vinterskoene synes på bildene utendørs er det egentlig bare morsomt :ler: 

Anonymkode: f65c8...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...