Gå til innhold

JEG BLIR SÅ SINNA!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/11/414171.html

Helvetes syking. Når jeg leser om denne saken begynner det å ulme i magen, og innen jeg har lest artikkelen ferdig har jeg lyst til å plaffe noen rett ned selv - sykingen skulle hatt en kule midt i panna. Eller i ryggen.

Men heldigvis for han er JEG normal, så jeg vet at man ikke gjør sånt.

Tror jeg må løpe en tur. For å slippe å være kollektivt sinna på alle mannfolk jeg jobber sammen med :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det tydeligvis han som var målet i stedet ... mener han selv...

VG

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Ja, jeg leste det, og måtte ut og løpe igjen... kan bli fin slankekur dette.

Det er tydeligvis ikke grenser for hvor syk det går an å bli. Jeg blir så sinna når jeg leser det, måten han legger ting frem på, helt upåvirket og blottet for samvittighet.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

:sinna:

Skulle tatt testiklene hans, lagt dem på en stubbe og hamret dem i stumper og stykker... siden vold er så konstruktivt mener jeg :-x

Og denne mannen har TO BARN!!!!

Men det aller aller verste, er at i Norges system vil han sikkert, HVIS han får straff i det hele tatt!, få 9 år eller noe, i praksis 6 - og så komme ut og kreve ungene sine igjen, eller plage den familien også i stumper og stykker.

Av og til hater jeg rettsystemet i Norge. Av og til er jeg for dødsstraff. Av og til er det en sånn enorm hjelpeløs følelse å være kvinne og mor. :cry:

Uff. Det er bare så tragisk hele greia.

Skrevet

:ler: Jeg kan ikke hjelpe for det Fiona, men engasjementet ditt er morsomt. Jeg ser for meg deg springende rundt overalt hvor du enn befinner deg. *handle i matbuktikken.. se førstesida til VG.. springe*

Men over til saken:

Hvor mye vett tror han vi vanlige folk har? Disse forklaringene hans synes jeg blir villere og villere.

Det jeg er mest irritert over er hvordan vi som samfunn behandler slike kvinner (og barn) som er sammen med slike menn. Når de endelig klarer å samle opp mot til å forlate de, så får de ingen sikkerhet. Det er så utrolig synd at hun ble drept. Hun har sikkert levd i et helvete og ble drept i en sikkert like helvetisk situasjon. For en ufattelig trist historie til en kvinne som levde altfor kort. :(

Enda vi idag vet så altfor godt hvordan slike situasjoner ender, så tar vi ikke vare på de. Det er dessverre altfor mange som bare ser på slike forhold som bare husbråk. Man burde ta de på alvor. Slenge mannen i en bortgjemt kjeller, hive nøkkelen og sørge for at de aldri, aldri treffes igjen.

Skrevet

:oops: He-he, jeg vet det, jeg kan bli litt revet med av og til... Run, Forrest, run.. Faktum er at jeg blir veldig sjeldent skikkelig sinna. Men prøv å være den som får meg eitrande forbanna... No mercy! :evil:

Kvinner og barn i sånne situasjoner virker jo helt rettsløse. Disse psykopatene vinner jo uansett, det blir tap tap for alle som er rundt, enten han blir straffet eller ikke. Det blir jo ikke likestilling så lenge sånt skjer.

Og den saken med de prostituerte nå også, "de kan ikke vente å bli sett på som mennesker" - men han var kjæreste med en av dem...? Hallo...? :frustrert:

Av sånne saker blir jeg helt lallende av raseri. På et eller annet tidspunkt vil jeg legge meg frivillig på et mentalsykehus, ta på meg den hvite skjorta og sette meg i enga sammen med Ferdinand och bara titta på blommorna.

Lurer på om de har ledig borti svingen her :klø:

Faen heller. Kor e alle heltan hen????

Skrevet

De kan ikke forvente å bli sett på som mennesker!!!!????? :o

Hvilke syke jævel har sagt dette!!!???????

Skrevet

Sto på nettavisen i går, han ene avga vitnemål eller forklaring eller noe. Mente visst det da.

(ut å løpe)

Skrevet

Han er en typisk psykopat, veltalende og uberørt.

:-x

Skrevet

Det er sånt man blir lettere sint av, for å si det mildt! :evil:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Han hevder han fysisk umulig kan ha vært i p-huset på det tidspunkt hans eks-kone ble drept. Så sier han at han ikke husker noe fra den dagen...

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Er det ikk ehelt for jævlig?? Så dere bildet av ham i avisa? Oppsynet på ham er så typisk for sånne typer. Ikk een muskeltrekning, helt tom i øynene.

Og han har barn :cry:

Det skal bli spennende å se hva norsk rettsystem klarer å få til denen gangen... Jeg mener, sykingene bak Baneheia drapene fikk bare 13 år og er ute etter mye mindre, så en kan jo begynne å lure.

:evil:

Skrevet

Fy for en j**** dritt!

Ikke helt stabil i hodet sitt, tror jeg :kjempesinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...