AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Hvor ofte sender du melding med den du er interessert i når man er helt i startfasen enda? Vil høre deres erfaringer:) Anonymkode: 0a28b...ae1
Hjärtat Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Kommer veldig an på. Jeg liker å sende mye meldinger og ha kontakt gjennom hele dagen. Er han tilgjengelig og av samme sort, i kombinasjon med at vi har myyye å prate om, blir det gjerne det. Nåværende samboer sendte jeg ikke så mye meldinger med, da han ikke er "den typen", vi hadde gjerne en liten chat på kvelden, eller så ringte han meg før han la seg.:)
Mallis Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Ikke så mye. Oftest litt meldinger om kvelden, og kanskje 1 snap eller 2 om dagen! Føler det er passe:) Merker jeg viker unna med en gang noen skal sende meldinger i hytt og pine om hva man gjør på osv. Da mister jeg interessen, og føler det blir masete.
Gjest Honeyblossom Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 (endret) Da jeg ble kjent med kjæresten min sendte vi hverandre snaps frem og tilbake omtrent hele dagen Det gjør vi forsåvidt ennå, med unntak av de dagene vi er sammen Jeg er også av typen som gjerne vil ha kontakt gjennom hele dagen, men dersom personen jeg treffer ikke er like gira på det så tilpasser jeg meg selvfølgelig etter han så jeg ikke blir innpåsliten. Tidligere dater har vært litt opp og ne. Noen dager pratet vi mye, mens andre dager ikke fullt så mye. Ble aldri noe forhold med noen av dem da Endret 8. august 2016 av Honeyblossom
Raven Emerald Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå