Gå til innhold

BH'er i små strl.


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Finnes det noen butikker som selger BHer i strl. 75AA?

Har lest her noen ganger at det finnes på Cubus, H&M osv men har vært innom der flere ganger men finner aldri noe.

Har faktisk aldri funnet en BH i den strl. så jeg bruker 75A som altså blir for stort (blir kanskje dumt å gå i BHer som er for store men synes det er mer ubehagelig å gå helt uten). Noen som vet hvor jeg kan finne det?

Har ikke noe å si om det er på nett eller i vanlig butikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos FIGLEAVES har de noen :wink:

Og jeg har anbefalt Cubus flere ganger. Har vært på bh-shopping med datteren min og funnet flotte bh'er i glade farger og små størrelser - og en nydelig microfiberbh fra Sloggi med bøyler og god hold i 70 A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken. :)

Har en BH som er i 70A men den er så trang at jeg får pusteproblemer. :tunge1:

Det er jo ikke meninga! :ler:

Mente bare at siden den fins i 70 A så fins den sikkert i 75 AA også - ivertfall hadde de den i 75 A. På Figleaves var det da noen så du kan kikke der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg har sett AA på noen av de vanlige kjedebutikkene. Men undertøysforretninger bør jo ha. Figleaves er forresten en kjempebra side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Nei, å finne AA bh'er i Norge er ikke lett.....har selv strevd med det til nå....lurer på om jeg kan ha funnet på lindex fra tid til annen!? (En glemmer fort... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også å ha sett det på lindex. Men de gangene jeg har sett det, så har det vært sånn "ungpikesøte" bh'er med bamser og sånn på. Som voksen vil en gjerne ha noe som er litt mer stilig og classy. Da er figleaves tingen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også å ha sett det på lindex. Men de gangene jeg har sett det' date=' så har det vært sånn "ungpikesøte" bh'er med bamser og sånn på. Som voksen vil en gjerne ha noe som er litt mer stilig og classy. Da er figleaves tingen. :wink:[/quote']

Jepp, Lindex har 75AA med bamser på :ler:

Du kan jo evnt farge de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bh'ene på lindex er ikke bare små i størrelsen, men de er også ganske så "barnslige" i formen, om noen skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det går an å farge de, men som Rhiakat sa så er også litt barnslige i formen. Det er litt sånn min første bh preg over de. To bøyler med vilkårlig trædd stoff på.

Nå trenger heldigvis ikke jeg bekymre meg for det, da jeg bruker en annen størrelse, men jeg forstår hvor irriterende det er å ikke finne fine bh'er i sin størrelse på en vanlig klesbutikk som f.eks. Hennes. Det gjør nemlig ikke jeg heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det går an å farge de, men som Rhiakat sa så er også litt barnslige i formen. Det er litt sånn min første bh preg over de. To bøyler med vilkårlig trædd stoff på.

Enig i den. Jeg passer faktisk inn i den første BHen jeg noen gang kjøpte når jeg var 13. :roll: Gjør ikke under for selvtilliten. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den. Jeg passer faktisk inn i den første BHen jeg noen gang kjøpte når jeg var 13. :roll: Gjør ikke under for selvtilliten. :tunge1:

Det kan jeg tenke meg. Det blir vel kanskje litt ekstra viktig å få noe lekkert undertøy, sånn at en ikke føler seg som ei lita jente. En vil jo gjerne føle seg litt kvinnelig selv om en ikke har store Samantha Fox bryster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...