Julie Skrevet 21. juli 2002 #1 Del Skrevet 21. juli 2002 Hei! Sim kortet mitt har blitt blokkert (min egen feil,lang historie). Så når jeg slår på tlf. står det "tast PUK-kode". Når jeg gjør det, får jeg beskjed om å taste ny pin kode, hvilket jeg gjør, men det kommer bare en pipelyd så står det "sim-kortet er blokkert"...Noen her som vet hva jeg kan gjøre for å få "åpnet" kortet igjen? Har en del tlf. nr lagret som er en smule viktig, både priv. og i jobbsammenheng. Kan forøvrig nevne at tlf er en Nokia (hvis det er av betydning) og at det ikke er selve abonnementet som er sperret, bare selve kortet. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 Da må du kontakte de du har abbonnement hos og få de til å sende deg PUK koden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 22. juli 2002 #3 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei! Hvis du har puk-koden, så kan du taste **05*Puk1*ny-pin*ny-pin# (og så ring ut-knappen) Hjelper ikke dette, kan du prøve i en annen mobil, det pleier å hjelpe. Husk at hvis du har byttet sim-kort,så må du ha den rikitge puk-koden.. Lykke til! Klem fra Tinki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå