AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Del Skrevet 8. august 2016 Hvilken farge av blå, sort og grå er finest på dress? Jeg så en mann i Sverige i helgen med blå dress og han var veldig tiltrekkende Anonymkode: b8084...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 8. august 2016 #2 Del Skrevet 8. august 2016 sort er nok sikkrest,men blå er dritfint grå styr unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 8. august 2016 #3 Del Skrevet 8. august 2016 Sort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 8. august 2016 #4 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg tenke å få meg en ny dress, og så filmen John Wick, og tenkte ; den dressen var sinnsykt bra! 3 piece med sort slips og vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Del Skrevet 9. august 2016 Menn i dress Anonymkode: 0579d...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. august 2016 #6 Del Skrevet 9. august 2016 Man kan veldig lett bomme med grå dress om fargen ikke er riktig. Blått, derimot, syntes jeg nesten alltid ser best ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #7 Del Skrevet 9. august 2016 Spørsmålet er mer hvilke aneldninger dressen skal brukes til. Min mann har både sorte og dyp blå dresser. På jobb går han i sort dress med hvite skjorter. Blå dress bruker han ofte når jeg har blå kjoler. Anonymkode: a8171...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå