AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 For å spørre om det var noe de manglet av opplysninger siden søknaden min ikke er blitt behandlet enda. Den skulle vært behandlet innen 28.07. Fikk til svar at en saksbehandler måtte se på eposten, og behandlingstid var 4-10 uker!! Er det mulig?!? Anonymkode: b2984...481
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Ja det er mulig. Lånekasse er noe av det dummeste jeg har vært borti. Kjempe fint tilbud osv, men saksgangen de praktiserer er virkelig håpløs. Anonymkode: dae03...0d4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å spørre om det var noe de manglet av opplysninger siden søknaden min ikke er blitt behandlet enda. Den skulle vært behandlet innen 28.07. Fikk til svar at en saksbehandler måtte se på eposten, og behandlingstid var 4-10 uker!! Er det mulig?!? Anonymkode: b2984...481 Noen ganger blir man valgt ut til manuell behandling; da pleier det å ta mye lengre tid å behandle søknaden dessverre. Det er stikkprøver som de gjør hvert år for å sjekke at man ikke lurer de, for eksempel med å bo hjemme. Kanskje det er det som har skjedd nå? Anonymkode: 14586...a4c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger blir man valgt ut til manuell behandling; da pleier det å ta mye lengre tid å behandle søknaden dessverre. Det er stikkprøver som de gjør hvert år for å sjekke at man ikke lurer de, for eksempel med å bo hjemme. Kanskje det er det som har skjedd nå? Anonymkode: 14586...a4c Ja, og det er selvfølgelig helt greit:) Men jeg søkte 23.06, og den skulle vært behandlet innen 28.07. Er det noe ekstra så kan de vel si det? Anonymkode: b2984...481
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å spørre om det var noe de manglet av opplysninger siden søknaden min ikke er blitt behandlet enda. Den skulle vært behandlet innen 28.07. Fikk til svar at en saksbehandler måtte se på eposten, og behandlingstid var 4-10 uker!! Er det mulig?!? Anonymkode: b2984...481 Det var veldig lang tid din skulle bruke, har du prøvd og ringe for å høre hva faen som foregår? Jeg søkte 06.07.16 og fikk svar innen 9 dager. E-posten som jeg har sendt via lanekassen.no har jeg fått svar på dagen etterpå fra saksbehandler.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Steve Rogers skrev: Det var veldig lang tid din skulle bruke, har du prøvd og ringe for å høre hva faen som foregår? Jeg søkte 06.07.16 og fikk svar innen 9 dager. E-posten som jeg har sendt via lanekassen.no har jeg fått svar på dagen etterpå fra saksbehandler. Hvorfor banne? Folk med dannelse banner ikke Anonymkode: 12d9d...b64 1
drikkerbrushverdag Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Det går an å ringe Lånekassen også. Hun jeg fikk prate med kunne ikke gjøre noe konkret med søknaden, men så med en gang at den ikke var ferdigbehandlet pga manglende informasjon, og fortalte meg hva jeg burde ha med i en ny søknad. Det var veldig ålreit. Lånekassen er jo håpløs å kontakte sånn ellers, men anbefaler telefon
slutt Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor banne? Folk med dannelse banner ikke Anonymkode: 12d9d...b64 Oooo.. så fisefin vi da? 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 3 timer siden, slutt skrev: Oooo.. så fisefin vi da? slutt Anonymkode: e152e...c49
slutt Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: slutt Anonymkode: e152e...c49 Ja? 1
Gjest StripeyPanda Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Min erfaring er at de får saken gjennom fortere enn behandlingstiden de har satt. Om du fikk mailen idag så ha is i magen, mest sannsynlig er det gjort innen en uke eller to.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Dersom det er noe dokumentasjon du må sende inn vil du få informasjon om dette på dine sider på Lånekassen. Du vil nok også få tilsendt e-post. Sannsynligvis er de bare litt forsinket, men dersom du fortsatt lurer kan du ringe inn til dem i morgen. Behandlingstiden du ble tildelt dreier seg kun om selve e-posten. Den er veiledende, og er antakeligvis så lang på grunn av at Lånekassen mottar mye pågang nå. Anonymkode: 04954...7be
sonush Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 10 timer siden, Steve Rogers skrev: Det var veldig lang tid din skulle bruke, har du prøvd og ringe for å høre hva faen som foregår? Jeg søkte 06.07.16 og fikk svar innen 9 dager. E-posten som jeg har sendt via lanekassen.no har jeg fått svar på dagen etterpå fra saksbehandler. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor banne? Folk med dannelse banner ikke Anonymkode: 12d9d...b64 10 timer siden, slutt skrev: Oooo.. så fisefin vi da? 6 timer siden, AnonymBruker skrev: slutt Anonymkode: e152e...c49 6 timer siden, slutt skrev: Ja? 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor banne? Folk med dannelse banner ikke Anonymkode: 12d9d...b64 Barnslig sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå