Gjest seroxata Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 at hva du spiser, kan forandre lukten din "der nede".. Er dette faktisk sant? F.eks leste jeg at hvis du spiste hvitløk, så ville dette gi utslag.... Betyr dette at jeg ikke kan nyte rømmedressing på pizzaen før jeg ligger med noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Kostholdet har noe å si uten at jeg har peiling på alle detaljer Spiser man mye søtt så smaker man søtt og spiser man mye surt smaker man litt mer syrlig er det ikke slik da folkens? Slik jeg har forstått det iallfall... hvis ikke er helt på vidden her da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg visste ikke at dette gjaldt oss jenter jeg... trodde det bare gjaldt gutter. Har merket det på sæden til kjæresten min for å si det sånn :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Jo...det stemmer....(Ikke spis honni korn,..det stinker!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 har hørt at hvis jenta drikker et par liter eplejuice, så smaker det søtt og fruktig et par timer senere.. men det er jo logisk at det gjelder jenter også da, når man har spis mye hvitløk så lukter det jo hvitløk av svetten også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Det har jeg også lest...egentlig ganske logisk! Men det der med honni korn hadde jeg ikke tenkt på, og jeg spite masse av det sist gang loverboyen min var over..offf.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 Jo...det stemmer....(Ikke spis honni korn,..det stinker!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 12. november 2004 #8 Del Skrevet 12. november 2004 Det stemmer det. En annen ting, som er noe lignende er: Spis en boks med asparges . Når du da senere på kvelden går og tisser, lukter det skikkelig . Det er helt sant Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. november 2004 #9 Del Skrevet 12. november 2004 at hva du spiser, kan forandre lukten din "der nede".. Er dette faktisk sant? F.eks leste jeg at hvis du spiste hvitløk, så ville dette gi utslag.... Betyr dette at jeg ikke kan nyte rømmedressing på pizzaen før jeg ligger med noen?? Rømmedressing på pizza er gøtt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå