Gå til innhold

jeg leste et sted...

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

at hva du spiser, kan forandre lukten din "der nede"..

Er dette faktisk sant? F.eks leste jeg at hvis du spiste hvitløk, så ville dette gi utslag.... :roll: Betyr dette at jeg ikke kan nyte rømmedressing på pizzaen før jeg ligger med noen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kostholdet har noe å si uten at jeg har peiling på alle detaljer :P Spiser man mye søtt så smaker man søtt og spiser man mye surt smaker man litt mer syrlig er det ikke slik da folkens? Slik jeg har forstått det iallfall... hvis ikke er helt på vidden her da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at dette gjaldt oss jenter jeg...

trodde det bare gjaldt gutter. Har merket det på sæden til kjæresten min for å si det sånn :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har hørt at hvis jenta drikker et par liter eplejuice, så smaker det søtt og fruktig et par timer senere..

men det er jo logisk at det gjelder jenter også da, når man har spis mye hvitløk så lukter det jo hvitløk av svetten også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det har jeg også lest...egentlig ganske logisk!

Men det der med honni korn hadde jeg ikke tenkt på, og jeg spite masse av det sist gang loverboyen min var over..offf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer det. En annen ting, som er noe lignende er:

Spis en boks med asparges :ler: . Når du da senere på kvelden går og tisser, lukter det skikkelig :P .

Det er helt sant :hoho:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at hva du spiser, kan forandre lukten din "der nede"..

Er dette faktisk sant? F.eks leste jeg at hvis du spiste hvitløk, så ville dette gi utslag.... :roll: Betyr dette at jeg ikke kan nyte rømmedressing på pizzaen før jeg ligger med noen??

Rømmedressing på pizza er gøtt da! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...