Gå til innhold

wow...

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er til dels enig med gjest her. Man kan ha ting til felles over aldersgrenser, men for min del lukter det litt midtlivskrise når en mann i 30-årene finner seg en dame som er 10 - 15 år yngre. Dere jenter overvurdere gutter noen ganger og det finnes faktisk gutter som bare er sammen med en jente pga. av sexen. Tror også at sex-kvaliteter er noe som kommer med erfaring og jeg tror neppe at noen er født superelskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til dels enig med gjest her. Man kan ha ting til felles over aldersgrenser' date=' men for min del lukter det litt midtlivskrise når en mann i 30-årene finner seg en dame som er 10 - 15 år yngre. Dere jenter overvurdere gutter noen ganger og det finnes faktisk gutter som bare er sammen med en jente pga. av sexen. Tror også at sex-kvaliteter er noe som kommer med erfaring og jeg tror neppe at noen er født superelskere.[/quote']

Ja, det er jo faktisk slik at vi kvinner totalt mangler all form for vurderingsevne! Lettlurte vi ja!!!

Og det er jo klart at jo mer en mann puler, jo bedre blir han i senga!

Jepp!

Sånn er det bare... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror det å være en god sexpartner kan komme av erfaring, men ikke bare. Det finnes menn som har mye erfaring men som slett ikke er gode i sengen :roll: men så har man dem som er erfarene og som er fantastiske. Og det tror jeg 'er medfødt' eller hva man skal kalle det. Ihvertfall han jeg har hatt en greie med de siste mnd. Han er erfaren, men jeg tror ikke det er det som gjør han til en 'superelsker' alene. Det er holdningen hans, personligheten, vet ikke - det ubeskrivelige man ikke kan sette fingeren på!

Jeg for min del er helt i sorg, fordi jeg ikke vet om vi kommer til å være sammen på den måten igjen :( er redd jeg aldri kommer til å stemme så godt sammen med noen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå...
Amen for 33årige mannfolk som vet hva de vil i senga!!

ÅÅååhhhhhh! er så enig med deg! Amen for _alle_ mannfolk som vet hva de gjør i senga... Ikke alle på 33 har like god erfaring da... Eller rytme, vilje til å _gi_ og ta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Jeg tenker ikke på alderen når vi er sammen eigang, tenker faktisk sjelden på den... Men nå er jeg redd for at jeg holder på å forelske meg i denne mannen... Og det er skummelt, for jeg vet ikke hva han vil si..

Vi er bare "fucking good friends" nå, han har nettopp blitt kasta ut etter flere års samboerskap, og han holder på å komme seg etter dette, og da vil ikke jeg presse meg på han! Og jeg blir så forvirra! For han dukker alltid opp der jeg er, og setter hjertet mitt i ubalanse, og vi sitter og snakker sammen flere timer i strekk om natta... Så, hva bør jeg gjøre? si det til han som det er? At jeg er redd for å fortsette med dette, fordi jeg er redd for å utvikle sterkere følelser for han som han ikke kan gjengjelde? Han burde vel forstå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring tilsier at eldre menn er bedre i sengen og å være sammen. Så jeg synes du skal nyte sex med vennen din, og ha mulighetene åpne for å møte mannen i ditt liv. Men nå skriver du at du holder på å bli forelsket og da må du jo nesten finne ut om han føler det samme. Hvis ikke, ta en pause fra han er nok det lureste da :-) Og at noen kan henge seg opp i hvor gammel du er og han du har sex med forstår jeg ingenting av, var vel ikke akkurat det rådet du var på jakt etter - men det har jo tatt helt av her. jeg for min del, synes det er helt fantastisk jo mer forskjellige vi mennesker er, men det å dømme andre mennesker utfra noe enn skriver synes jeg rett og slett er en stygg egenskap!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Min erfaring tilsier at eldre menn er bedre i sengen og å være sammen. Så jeg synes du skal nyte sex med vennen din' date=' og ha mulighetene åpne for å møte mannen i ditt liv. Men nå skriver du at du holder på å bli forelsket og da må du jo nesten finne ut om han føler det samme. Hvis ikke, ta en pause fra han er nok det lureste da :-) Og at noen kan henge seg opp i hvor gammel du er og han du har sex med forstår jeg ingenting av, var vel ikke akkurat det rådet du var på jakt etter - men det har jo tatt helt av her. jeg for min del, synes det er helt fantastisk jo mer forskjellige vi mennesker er, men det å dømme andre mennesker utfra noe enn skriver synes jeg rett og slett er en stygg egenskap!!![/quote']

Jeg tror jeg elsker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestBaardsen

Må bare kommentere 33 kontra 21 år.

Jeg har nettopp vært 'sengekamerat' med ei på 21. Hun sa det var den beste sexen hun noensinne hadde hatt, og ble kåt bare jeg tok på henne (med klær, altså). Når vi 'gjorde det' så jeg bare det hvite i øynene hennes, og hele huset kunne høre hva som skjedde. Og etter konstante og sammenhengende orgasmer kastet hun inn håndkleet og orket ikke mer. Så jeg kan bare på hennes vegne støtte opp om trådstarter og de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

ok, jeg tar denne tråden videre jeg...

Først av alt; jeg tror jeg holder på å falle for han her nå.. Men jeg aner ikke hvor jeg har han i det hele tatt! Han har jo tross alt et langt samboerskap bak seg, og tviler sterkt på at han er over det ja.. samtidig har han kontaktet meg så og si hver dag denne uka, hørt om jeg har vært i nærheten, slike ting.. Og hoppet innom og tatt en kaffe når jeg er på cafe og sånn.. Men han har ikke gitt uttrykk for noe spesielt.. Og i kveld, da jeg var litt fandenivoldsk, og skrev til han at jeg stakk bort til naboen en tur, fikk jeg svar fra han, om at jeg ikke måtte være utro.. Og at hvis jeg gikk til naboen, så var jeg jo bare ute etter en ting.. så kalte han meg snuppa, og skrev et lite "snøft" bak... Hvordan skal jeg tolke det? Jeg gikk ikke til naboen, og uansett, så er han alldeles ikke noe annet enn en kamerat...

Og som om ikke det var nok! Plutselig, for en ti minutter siden fikk jeg en tlf av en kamerat av meg! Joda, jeg har kjent han ei stund, og for en måneds tid siden, traff jeg han på byen, og vi satt og snakket en del, da han plutselig spør meg om jeg enda er sammen med eksen min.. Nei, sier jeg, og da kysser han meg plutselig, gir meg nr sitt, og sier jeg må sende en mld... Jeg sender mld jeg, får ikke svar... så er jeg ute på byen neste helg, litt mye innabords, jeg sender mld til han om at jeg liker han, blablalba... våkner opp neste dag, tenker "usjda, hva gjorde jeg nå" og sender ny mld der jeg skriver at jeg er lei for om jeg skremte han i går... Så går det tre uker, jeg hører null og niks! Så, for noen dager siden traff jeg på han på cafeen der jeg henger, vi så bare såvidt på hverandre... Og så ringer han meg nå, sier han ikke har turt å ta kontakt før nå, for han er ikke vant med slike meldinger, men at han har veldig lyst til å møte meg, for å bare bli kjent, at jeg virker som en veldig interressant person og slikt... Så jeg ble paff, hadde egentlig lagt han på hylla, med tanke på han andre nå, men jeg sa ja til å møte han i morra, bare for å snakke...

Og midt oppi dette, så er eksen min gal, følger etter meg overalt, og er der jeg er, går rundt og er sur og deppa, og vil gi meg dårlig samvittighet, på toppen av alt, så kjenner alle disse tre hverandre, de vanker sammen ei gang iblant, ettersom alle er i det samme miljøet.. jeg er litt stressa nå, trenger gode råd EEEK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prippen? Nei. Er du? hva pokker gjør en jente på 21 år sammen med en voken mann på 33 år. Hvordan i det hele tatt møtes de? tar han og lokker henne med godteri? det er da mye mer naturlig at denne jente finner seg en kar på sin egen alder. Det første utsanget ditt...mener du det..aldri godt å vite med dere jenter. Jeg tror du er en slik jente..og tror du mener det.

Rull inn puppen du da.

Man trenger vel ikke lokkes med godteri fordi det er flere år mellom partene. Jeg synes du er helt på jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...