Gjest seroxata Skrevet 11. november 2004 #21 Del Skrevet 11. november 2004 prippen? Nei. Er du? hva pokker gjør en jente på 21 år sammen med en voken mann på 33 år. Hvordan i det hele tatt møtes de? tar han og lokker henne med godteri? det er da mye mer naturlig at denne jente finner seg en kar på sin egen alder. Det første utsanget ditt...mener du det..aldri godt å vite med dere jenter. Jeg tror du er en slik jente..og tror du mener det. enkelt, jeg tenner ikke på gutter på min alder, grunnet barnslig oppførsle fra størstedelen jeg har vært borti! Og 33 er da virkelig ingenting!! Jeg har hatt forhold med en på 49, og vi holdt sammen et år, og det var jeg som slo opp, så tror ikke du skal si for mye her nå.. jeg liker de eldre, ok, vel 49 er i meste laget, men jeg visste ikke det var aldren hans, han ser ut som han er 35 eller noe... Og angående hvordan vi møttes! Vi har kjent hverandre litt i to år nå, og fant ut via tekstmld at vi skulle treffes for å se og slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. november 2004 #22 Del Skrevet 11. november 2004 Vet at etter å ha vært i et forhold i åresvis hvor sexen bare var helt grei, jeg kunne egentlig ikke skjønne hvorfor folk hauset opp det så mye, har jeg vært med en mann på 34 jeg og nå...vet ikke om det er erfaring somjeg vet han har en del av eller hva, men det er det beste jeg noen gang har opplvevd. Kjenner meg igjen i det du skriver: den beste, hardeste, råeste sex'en.. Kan bare ikke beskrive følelsene. Jeg kan når som helst tenke tilbake på noen av gangene og få fysiske stikk eller sug i magen. Uansett hvor lenge det er siden. Dette har aldri skjedd meg før!! Jeg vet desverre ikke om vi kommer til å ha sex igjen nå men hadde jeg hatt muligheten ville jeg nyte det så lenge jeg kunne.. Må legge til at han og kommer fra Krs..kanskje det er noe med menn i den alderen derfra eller så blir man paranoid og tror det er samme mannen - nei huff og huff :-? HÅHÅ!:o Vel, hva begynte navnet hans på? hehe, sånn liten dobbeltsjekk her eller hææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. november 2004 #23 Del Skrevet 11. november 2004 Og! takk for fine svar av dere andre her inne Setter pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlfriend Skrevet 11. november 2004 #24 Del Skrevet 11. november 2004 Første bokstav i navnet hans er J...viss du sier det er det for 'din' mann og da dåner jeg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jo'a Skrevet 11. november 2004 #25 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er eldre enn deg, og kvisene er borte for lengst. Jeg er på ingen måte bitter, selv om jeg kan virke bitter når jeg skriver. Det skal jeg ta under min kappe. Greit nok at du liker eldre mannfolk, jeg kan også like litt eldre damer men ikke oppmot 50 det blir for drøyt. det er trpss alt 30 år eldre enn dag. Han må da også være litt av en gammel kåt knall da. Ser nå at både du og Spidey er fra samme by. Er du noe lik henne, så burde jeg forstå hvorfor du er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 11. november 2004 #26 Del Skrevet 11. november 2004 Er du en stakkars pubertal kvisegutt som er sinna fordi ingen ungjenter vil ha deg eller noe? Enten det, eller så er han en litt eldre fyr som sitter og klør seg i hue og lurer på hvordan hans jevnaldrende greier å dra damer ned mot 20, men som ikke får det til selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2004 #27 Del Skrevet 11. november 2004 Tråden er ryddet. Diskuter sak og ikke person. Mie (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jo'a Skrevet 11. november 2004 #28 Del Skrevet 11. november 2004 Eir: DU kunne ikke vært lengre vekk i fra sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roxy Skrevet 11. november 2004 #29 Del Skrevet 11. november 2004 Lurer på når folk skal slutte å bry seg om aldersforskjell :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. november 2004 #30 Del Skrevet 11. november 2004 Eir: DU kunne ikke vært lengre vekk i fra sannheten. Sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #31 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er eldre enn deg' date=' og kvisene er borte for lengst. Jeg er på ingen måte bitter, selv om jeg kan virke bitter når jeg skriver. Det skal jeg ta under min kappe. Greit nok at du liker eldre mannfolk, jeg kan også like litt eldre damer men ikke oppmot 50 det blir for drøyt. det er trpss alt 30 år eldre enn dag. Han må da også være litt av en gammel kåt knall da. Ser nå at både du og Spidey er fra samme by. Er du noe lik henne, så burde jeg forstå hvorfor du er slik.[/quote'] Vi er faktisk bestevenninner. Trenger vi å være "LIKE" for det? Det er vi forresten men det skal du bare drite i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2004 #32 Del Skrevet 11. november 2004 Hold dere til tema, og ta diskusjonen dere i mellom på PM. Mie (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. november 2004 #33 Del Skrevet 11. november 2004 Slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteri Skrevet 11. november 2004 #34 Del Skrevet 11. november 2004 Etter mange år som singel , føler jeg meg som en innbarka ungkar. Etter travle dager med stress og ansvar, mot kvelden når ting roer seg, hender det fortsatt at følelser av savn sniker seg innpå, lengselen etter nærhet, et gammelt minne om stormfull lidenskap hjemsøker en hardt prøvet skrott og truer med å ta rastløs bolig i en sjel som aldri helt sluttet å drømme. Når slikt fra tid til annen skjer, vel da har jeg funnet terapien som kurerer lengsler og tungsinn: Kvinneguidens diskusjonsforum. Det holder å lese at par tråder, de kan stort sett velges helt tilfeldig. Og vips; en hver skygge av savn er som blåst vekk. Så går jeg fortrøstningsfullt til hvile med ro til sinns med styrket erkjennelse; takk til alle kvinner som bidrar på disse sidene, idag denne tråden i særdeleshet. Dere styrker meg alle i troen på at et liv med avstand og distanse til dagens kvinner tross alt ikke er den verste skjebnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2004 #35 Del Skrevet 11. november 2004 Etter mange år som singel , føler jeg meg som en innbarka ungkar. Etter travle dager med stress og ansvar, mot kvelden når ting roer seg, hender det fortsatt at følelser av savn sniker seg innpå, lengselen etter nærhet, et gammelt minne om stormfull lidenskap hjemsøker en hardt prøvet skrott og truer med å ta rastløs bolig i en sjel som aldri helt sluttet å drømme. Når slikt fra tid til annen skjer, vel da har jeg funnet terapien som kurerer lengsler og tungsinn: Kvinneguidens diskusjonsforum. Det holder å lese at par tråder, de kan stort sett velges helt tilfeldig. Og vips; en hver skygge av savn er som blåst vekk. Så går jeg fortrøstningsfullt til hvile med ro til sinns med styrket erkjennelse; takk til alle kvinner som bidrar på disse sidene, idag denne tråden i særdeleshet. Dere styrker meg alle i troen på at et liv med avstand og distanse til dagens kvinner tross alt ikke er den verste skjebnen. Hyggelig å kunne bidra med noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #36 Del Skrevet 12. november 2004 Er ikke rart at en jente på 21 synes at en mann på 33 er fantastisk i sengen. Det er ikke nødvendigvis fordi han er så fantastisk, men fordi han er mye bedre enn det hun er vandt med fra sex med jevnaldrene. Folk som er i tredveårene er som regel bedre i sengen enn 20+ fordi de har mer erfaring. Derfor blir mange jenter "imponert". Ikke kom her og si at jenter ikke tenker med fitten på lik linje som gutter tenker med pikken. Vet om flere jenter som er samme med menn som er 30+ fordi de er så gode i sengen. Men på en annen side. En mann som f.eks er 33 og føler at de har noe tilfelles med en 21 år gammel jente er barnslig for alderen. Sikkert noen jenter her som kommer til å argumentere med at jenter blir fortere modne enn gutter, men dette er bare pjatt når gutter og jenter kommer i 20-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. november 2004 #37 Del Skrevet 12. november 2004 Synes du generaliserer aldri så lite her... Er ikke rart at en jente på 21 synes at en mann på 33 er fantastisk i sengen. Det er ikke nødvendigvis fordi han er så fantastisk' date=' men fordi han er mye bedre enn det hun er vandt med fra sex med jevnaldrene. Folk som er i tredveårene er som regel bedre i sengen enn 20+ fordi de har mer erfaring. Derfor blir mange jenter "imponert". Ikke kom her og si at jenter ikke tenker med fitten på lik linje som gutter tenker med pikken. Vet om flere jenter som er samme med menn som er 30+ fordi de er så gode i sengen.[/quote'] Dette er en sannhet med modifikasjoner. Noen lærer aldri, mens andre lærer raskt, og noen har talent for sex, andre har det rett og slett ikke! Ergo, det finnes unge og eldre menn som er dyr i sengen, og likeledes unge og eldre menn som ikke for sitt bare liv klarer å bidra med noe som helst i sengen. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. november 2004 #38 Del Skrevet 12. november 2004 huisvingen- deg kan man like Bare en liten applaus til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. november 2004 #39 Del Skrevet 12. november 2004 huisvingen- deg kan man like Bare en liten applaus til deg! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 12. november 2004 #40 Del Skrevet 12. november 2004 aldersforskjellen kan godt gå begge veier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå