AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Hei. Jeg er ei jente i midten av 20 årene, og har akkurat blitt singel denne uken. Jeg har en del kjærlighetssorg, kan begynne å grine når som helst og hvor som helst, noe som er litt flaut og jeg derfor helst ikke vil være så mye ute blant andre folk. Blant venner går det greit en stund, så lenge vi gjør noe aktivt. Men vi er en vennegjeng som bruker stort sett alle dager etter jobb og til leggetid sammen, så det blir ofte "stille stunder" der vi driver med tlf etc. Og da kjenner jeg ofte på sorgen. Jeg har de siste dagene trukket meg litt tilbake og vært mest hjemme alene. Men da gråter jeg som en foss stort sett hele tiden. Min store hobby er wow, men siden jeg akkurat har flyttet for meg selv og ikke fått internett her jeg bor enda, så får jeg ikke spilt. Jeg liker å lese, men klarer ikke finne roen til å gjøre dette for lenge om gangen. Jeg klarer å lese i omtrent 15 minutter også må jeg legge det fra meg. Jeg har ryddet og vasket hele leiligheten, inne i skap og skuffer og bak vaskemaskinen og overalt! Har gjort alt for å holde tankene i sjakk, men nå har jeg ikke mer å gjøre. Jeg har 3/2 uker til fri fra jobb/skole, og alle vennene mine begynner å jobbe igjen i morgen, de som ikke har jobbet hele ferien. Hva kan jeg gjøre for å holde meg opptatt? I morgen skal jeg ta en tur til kommunen for å få søppelposer og oversikt over når de henter søppel her, skal kjøpe inn litt dilldall til leiligheten og ringe og purre på Internett. Men dette er ikke nok til at jeg er opptatt så veldig lenge. Jeg sover veldig dårlig om natten, og våkner tidlig. Spiser dårlig, og er ikke interessert i mat. Har ikke medlemskap på Noe treningssenter lenger fordi det ble for dyrt, og det er meldt regn hele uka her jeg bor så blir lite turgåing også eller trening ute også. Har ingen manualer eller tteningsapparater hjemme heller, og det er kjedelig å trene styrke med bare kroppsvekt. Jeg har heller ikke så lyst til å komme i kontakt med noen nye mennesker, verken nye venner eller noe mer, siden jeg ikke er helt meg selv om dagen. Familien jobber, er på ferie eller bor langt unna. Jeg har et stort ønske om å få meg en hund, men pga økonomien har jeg ikke råd til å betale flere 1000-lapper i engangsbeløp. Har snart bursdag og vurderer å spørre familie om de vil spleise på en hund til meg. De vet at jeg sliter og at jeg har ønsket meg det en stund, men kunne ikke ha pga bo-situasjon til meg og eksen. Vi hadde et helt greit brudd, men bestemte oss for å ikke ha noe særlig kontakt til følelsene er gått over for begge parter, så jeg har slettet nr. hans og har ikke kontakt på sosiale medier heller. Noen som har noen tips og råd? Kjør på! Anonymkode: 0d46e...392
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Velkommen i klubben! Jeg prøver å lese, se på serier, snakke med venner (vi har heller ikke alltid tid til å treffes), bruker tid her inne til å lese og diskutere, trene, gå tur. Kommer ikke på mer.. Pleier som oftest å se mest på serier og filmer, det er da tankene virkelig forsvinner. Anonymkode: 3e892...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå