Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg glemme han? Føles jo ikke som sexen funket når han aldri greide komme 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en patetisk unnskyldning. Glem han! 

Anonymkode: a1a00...3d1

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være at han har prestasjonsangst? Har aldri hørt at kondomer hindrer menn til å komme, vet at noen holder ut lengre, men ikke komme i det hele tatt. Spesielt.

Om du skal gi han opp må du finne ut av selv. Men ikke finn på å ha sex uten kondom uten at dere er eksklusive og begge er sjekket, sånn at du vet at dere begge er fri for sykdommer. For om han er vant til å ha sex uten kondom så vet du ikke hva han kan ha plukket opp underveis.

Men om han har problemer med å komme, så har han kanskje samme problemet uten kondom også. Og evigvarende sex kan bli kjedelig og sårt. 

Anonymkode: 8fad2...2f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida, det er ikke så uvanlig med menn som har problemer med å komme, selv om det vanligvis er et dameproblem. Hvis han prøver å overtale deg til å ikke bruke kondom fordi han ellers ikke kommer, er det jo så klart ikke greit, men om det ikke er det som er issuet ville jeg ikke bekymret meg. Vanligvis skjer dette med menn som tar ganske hardt i når de onanerer, da venner de seg til kraftigere stimuli enn de får under sex, og da blir det vanskelig å komme. Det er bare å ordne hans orgasme på en annen måte, bruk for eksempel hendene og masse glidemiddel.

Anonymkode: e5365...ec3

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, haiba skrev:

Skal jeg glemme han? Føles jo ikke som sexen funket når han aldri greide komme 

Sex er godt og kos uansett, han kan jo bare jobbe litt med hånda etterpå for å få lettet på trykket dersom det er ønskelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...