AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg får ikke til å sove av dette I kveld ryddet jeg og mannen i huset, jeg skulle bære noen poser til uthuset et stykke unna huset, jeg var så tissetrengen og når jeg omsider kom frem til uthuset holdte jeg på å sprekke. Så jeg gjemte meg i et hjørne, tok av buksa og tømte blæra, prøvde å knipe igjen etter noen dråper da det var grusomt å se på det jeg gjorde, men det bare fosset ut av meg Uthuset brukes kun til søppel/ting vi vil kvitte oss med, men det er likevel en bygning. Og ikke minst et gammelt bygning som man bør ha respekt for Og nå har jeg tisset en stor dam på gulvet, i et hjørne der. Hva om mannen finner det ut? Flere som har hadd slike uhell? Hvordan konner dere over skamfølelsen? Føler meg så skitten. Anonymkode: 8d8fb...41c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Hahah. Ta det med ro. Det var jo ingenting. Anonymkode: c54dd...af7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Må man så må man! Ingen tar skade av dette. Av og til pleier jeg å tømme blæra ute på trappa, på natten før jeg legger meg. Rett og slett fordi det er deilig å slippe strålen i friskluft. Ingen har lagt merke til det. Anonymkode: 2a0f2...a7f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Dette høres ut som en dårlig spøk. Hvorfor gjorde du det ikke ute? Det er jo lukten som er verst, så dette bør du jo selvsagt vaske. Anonymkode: 54bd7...827 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Regner med det stinker der ute nå, så du burde jo vaske det. Anonymkode: 4618a...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå