Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere hårproduktene på nett? Jeg har veldig angt hår, og kjøper kun hos frisøren, men det blir fort veldig dyrt.

Hva slags produkter foretrekker dere mest?

Shampoo

Balsam

Mask

Styling

Leave In

Hva bruker du?

Anonymkode: e5691...bc4

Gjest 123Sol
Skrevet

lookfantastic og lyko. Bangerhead har også bra utvalg :)

Balsam helt klart. Bruker bare shampoo og balsam på håret mitt, trenger ikke annet. 

Skrevet

Jeg kjøper hårproduktene mine på Blush.no, altfor dyrt å kjøpe alt til frisøren. 

Har også langt hår, type fine hårstrå men mange av de. Så er avhengig av en veldig god balsam som tar flokene. 

Jeg bruker akkurat nå shampo og balsam fra Redken sin All Soft-serie. Bruker innimellom en lillashampo fra Fudge for å unngå varmt skjær i håret. Hårkur så er det Joico K-pack som er favoritten.

Bruker morrocon-oil i håret når det er nyvasket og før jeg børster igjennom.

Styling og Leave-in bruker jeg ikke. 

Har en hårspray fra Bed head som jeg bruker de gangene jeg setter opp håret. 

AnonymBruker
Skrevet

Feelunique.com, Blush.no, Nordicfeel.no eller Blivakker.no. veksler mellom hvem som er billigst på det jeg har bruk for.

Frisørene er for dyre. 

Anonymkode: f345c...e6c

Gjest Scorpio_
Skrevet

Feelunique.

Skal bruke opp det jeg har igjen av Redken Extreme-serien, men vil begynne med dyrevennlige produkter! 

Skrevet

Handler fra både feelunique, lookfantastic, blush og blivakker, alt etter som hvor det er billigst. 

Bruker disse produktene: 
Matrix Total results shampoo og balsam
Fudge clean blonde shampoo og balsam
Fudge Bead Head Dumb blonde shampoo og balsam 
Redken All soft håkur
Jocio k-pak hårkur 
Kérastase Elixir ultime hårolje

Har en hårspray fra Matrix som jeg kanskje bruker to ganger i året. 

Skrevet
Den 7.8.2016 at 0.16, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper dere hårproduktene på nett? Jeg har veldig angt hår, og kjøper kun hos frisøren, men det blir fort veldig dyrt.

Hva slags produkter foretrekker dere mest?

Shampoo

Balsam

Mask

Styling

Leave In

Hva bruker du?

Anonymkode: e5691...bc4

Spør frisøren din hva håret ditt trenger, og vise deg produkter i salongen hun /han anbefaler ditt hår. Så søker du opp de på nettsider som selger de pro eller produkter som har like egenskaper. Jeg vil anbefale deg å bytte ut balsam med kur da håret trenger næring og behandling for å holde seg fint lenge.  Lyko, blivakker og blush er bra 👍 

Anonymkode: 64942...b86

Skrevet

Shampoo og balsam: Billigmerket hos Kiwi (8-9 kr for stor flaske)

Anonymkode: 575ff...839

Skrevet

Kjøper hos blivakker. Per nå bruker jeg sebastian hudre shampoo og sebastian penetrait balsam. Bruker morrocan oil olje og kur. Bruker matrix so silver og og fjerne gulskjer i håret en til to ganger i uka. Leave in og styling produkter bruker jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...