DenLille Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Vet ikke om jeg har plassert emnet i feil kategori, men ja.. Jeg er 16 år og er i syden akkurat nå, lurer på om noen har erfaring med å ta med alkohol i bagasjen hjemover som mindreårig? Tenker bare å ta med en 50cl med alkohol som er under 22% Kan jeg bli tatt? Hva er konsekvensene?
Citpensacola Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Ja, du kan bli tatt. Du får en bot om det blir oppdaget i tollen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 https://www.ung.no/oss/lovogrett/rull/43374.html Anonymkode: 675d5...bb6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Ser du fikk svar over her. Du er jo også mindreårig i henhold til loven i Spania (de gikk fra 16 til 18 i fjor), men skjønner de ikke er like strenge på legg alle steder. Du får nyte det mens du kan! Ikke at det har noe med saken å gjøre, men husker jeg syntes litt synd på noen 20-åringer jeg møtte i Usa som hjemme i sine egne respektive land var lovlige og hadde vært det i noen år, men måtte spørre andre om å kjøpe der borte fordi grensa er 21. Vi erta dem litt (med godt hjerte) for å si det sånn. Anonymkode: a4cac...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå