AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Han kom ut av et 4 år langt forhold for 6 mnd siden. De bodde sammen. Noen av tingene hennes står fortsatt igjen i leiligheten hans; sminke i skapet på badet blant annet. En annen ting - hvor mange dater trenger dere for å få en idé om daten er en man kunne tenke seg som kjæreste? Hvis man fortsatt er usikker etter 10 dater f eks,burde man da avslutte? Anonymkode: 274ec...246
tøydokka Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Jeg får en ide om vedkommende har kjærestepotensial allerede på første daten. Den neste ildprøven er sexen. Viss det funker, så er det gode sjanser. Men helt sikker har jeg vanskelig for å bli.. Hvorfor er du skeptisk? Pga at han har vært i et forhold for en stund siden?Jeg synes nå at 6 mnd er ganske lenge.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 57 minutter siden, tøydokka skrev: Jeg får en ide om vedkommende har kjærestepotensial allerede på første daten. Den neste ildprøven er sexen. Viss det funker, så er det gode sjanser. Men helt sikker har jeg vanskelig for å bli.. Hvorfor er du skeptisk? Pga at han har vært i et forhold for en stund siden?Jeg synes nå at 6 mnd er ganske lenge.. Jeg mente mer fordi han fortsatt har toalettsakene hennes i skapene 😄 Anonymkode: 274ec...246
tøydokka Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente mer fordi han fortsatt har toalettsakene hennes i skapene 😄 Anonymkode: 274ec...246 Ser det ut som litt tilfeldig gjenglemte ting som hun ikke ville savnet? Eller er det fullt utstyr? Det kan jo hende at de har fortsatt å treffe hverandre etter at de flyttet fra hverandre, at hun har sovet der og sånn, og da er det praktisk å ha toalettsaker. Jeg ville spurt han direkte om dette. Men jeg tenker at han ville gjemt sakene hennes dersom de fortsatt treffer hverandre.. 1
aiba Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Litt sært st han fortsatt har toalettsaker hennes
tøydokka Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 3 minutter siden, haiba skrev: Litt sært st han fortsatt har toalettsaker hennes Ja, men ganske vanlig viss det bare er noen småting som er gjenglemt. Da ville jeg ikke brydd meg så mye. Viss det derimot er komplett med alt man trenger, så er det mistenkelig.. 1
Mummikopp Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Kan jo bare være at hun ikke har hentet de siste tingene sine enda.
aiba Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, tøydokka skrev: Ja, men ganske vanlig viss det bare er noen småting som er gjenglemt. Da ville jeg ikke brydd meg så mye. Viss det derimot er komplett med alt man trenger, så er det mistenkelig.. Du sier noe der
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 I motsetning til andre synes jeg 6 måneder er ganske kort tid etter å ha vært i et ganske langt forhold. At han ikke er interessert nok i å kvitte seg med tingene hennes før han involverer seg seriøst med noen andre synes jeg også er litt snodig. Anonymkode: 466e0...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: I motsetning til andre synes jeg 6 måneder er ganske kort tid etter å ha vært i et ganske langt forhold. At han ikke er interessert nok i å kvitte seg med tingene hennes før han involverer seg seriøst med noen andre synes jeg også er litt snodig. Anonymkode: 466e0...a9b Det jeg også tenker :/ usikker på om jeg tør å fortsette.. Anonymkode: 274ec...246
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Jeg traff en fyr nå som hadde vært singel i ett år og han hadde fortsatt et helt skap fullt av hennes ting. Hun stressa ikke med å hente det fordi hun hadde så liten plass. De var over hverandre de. Anonymkode: b5da5...6ea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg traff en fyr nå som hadde vært singel i ett år og han hadde fortsatt et helt skap fullt av hennes ting. Hun stressa ikke med å hente det fordi hun hadde så liten plass. De var over hverandre de. Anonymkode: b5da5...6ea Samme med meg og min eks. Det behøver ikke bety noe negativt at han har noen ting hos seg fortsatt. Anonymkode: b1a99...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå