AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 I den tråden om "internetthandlere og hjemmefiksere" eller hva det var, har flere nevnt at dere stripper håret hjemme og det er lett. Jeg har lyst å oppdatere highlights hjemme denne gangen, av diverse grunner - både økonomi (kostet meg 17 hundre sist, med klipp...) men også at "min" frisør har flyttet, og hun jeg går nå til er ikke like flink, highlights blir mye mørkere, mindre og er langt fra hodebunn, er ikke fornøyd men orker ikke et nytt søk på en bra frisør, har så mye dårlig erfaring.. Såe, ja, tenkte å prøve hjemme. Masse YouTube videoer og virker ikke vanskelig, men ønsker hjelp med produkter som er mulig å få kjøpt i Norge. Både blekemiddel og toner (glansevask). Revlon Frost&Glow, er det mulig å få kjøpt i Norge, og er det bra? Jeg vet forresten at hun frisøren brukte 9% styrke på blekemiddel på meg. Har erfaring med hjemmelage fra før av, og han sambo brukte å ta highlights på meg da vi var studenter, men det er ti år siden nå.. Anonymkode: efcb6...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå