Gå til innhold

Hva er det verste rådet du har fått fra Kvinneguiden?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Mine er:

-Dior Show

-potetmel i ansiktet som erstatning for løst pudder. Råd fra en viss velsepuz for en stund siden. Det fungerte bare ikke helt for meg

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

---tofase sminkefjernern fra lorea'l.

(den vær så øljete og ekkel...sorry ethereal! 8) )

---også et tips om å fjerne sorte prikker med TAPE :o AU!!

---diorshow...helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mine er:

-Dior Show

-potetmel i ansiktet som erstatning for løst pudder. Råd fra en viss velsepuz for en stund siden. Det fungerte bare ikke helt for meg

:hoho:

Ehmm..hvis du faktisk var dum nok til å prøve det rådet fortjente du det du fikk... :ler:

Tigi shampo og balsam er vel det desidert verste jeg har prøvd. Men tror de fleste her inne har fått med seg at det ikke er noe spesielt bra nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Ehmm..hvis du faktisk var dum nok til å prøve det rådet fortjente du det du fikk... :ler:

Tigi shampo og balsam er vel det desidert verste jeg har prøvd. Men tror de fleste her inne har fått med seg at det ikke er noe spesielt bra nå..

Knis, nei... jeg prøvde det ikke :D men synes jeg måtte ta det med. Jeg har Tigi-sjampo jeg og synes den er knall... Hvilken er det du brukte da?

og ellen25, har du prøvd simple-øyensminkefjerner? I love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Tja, jeg tror ikke at jeg har fått noen "verste råd", de klarer jeg selv å sørge for, med nysgjerrigheten min. Som selverklært produktjunkie må jo det meste testes, men nå gidder jeg ikke like mye som før.

TIGI har jeg gitt en ny sjanse, og nå bruker jeg Dumb Blonde shampo og reconstructor, og synes de er helt OK til håret mitt (kort og ihjelfarget). Men det skal mye til før noe ikke funker på det håret, det er helt merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Knis, nei... jeg prøvde det ikke :D men synes jeg måtte ta det med. Jeg har Tigi-sjampo jeg og synes den er knall... Hvilken er det du brukte da?

og ellen25, har du prøvd simple-øyensminkefjerner? I love it!

Jeg har en bedhead self-absorbed (tror det var det den het) shampo, og den er ok, men ikke stort bedre enn en vanlig butikkshampo. Nå forventer jeg da heller ikke så mye mer enn en shampo at den renser håret mitt, men jeg synes at den ble for sterk for hodebunnen min, som er litt følsom etter mange fargebehandlinger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en sånn som må teste alt, og er lite flink til å bruke opp det jeg har før jeg kjøper nytt. Og så prøver jeg nye ting selv om jeg er fornøyd med det gamle, ikke alltid like smart ..

Men det dårligste rådet for meg her inne må ha vært Dr. Hauschka - produktene stinker så jeg knapt klarer å bruke dem, og de har ingen åpenbar effekt på min hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Og jeg synes Simple øyensminkefjerner svir :( , men til normal mascara funker den greit. Men den fjerner ikke vannfast skikkelig, selv om den hevder det, da må det sterkere skyts til (Lancome).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er:

-potetmel i ansiktet som erstatning for løst pudder.

:hoho:

Faktisk har jeg brukt talkum fra apoteket (er blek midtvinters...) og det syns jeg har fungert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det verste rådet fikk jeg på "Hus og hage" selv om jeg muligens misforstod rådet litt..

Rådet gikk ut på at hvitevarer i stål kunne behandles med matolje for å få bort de evindelige fingermerkene.

Jeg skred til verket med en stor flaske solsikkeolje og tok for meg kjøleskap, komfyr, mikrobølgeovn og stor ventilator. Det så flott ut med det samme, men noen få dager senere ble oljen steinhard, skjoldete og faktisk mer eller mindre umulig å få bort fra ståloverflaten. Jeg har gnikket og gnidd i utallige timer med alt fra salmiakk til white sprit.

Kjøkkenet var splitter nytt og ganske så påkostet så dette var en katastrofal erfaring. Jeg har fått bort det meste, men ikke alt og jeg gremmes daglig over dette. :grine: Matolje er visstnok ensbetydende med SOYAOLJE, (for all del, IKKE solsikkeolje!) men det har jeg ingen planer om å teste ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onyx, i.i.

Verste produkt må være redken all soft... horribel shampo og balsam som gjorde håret mitt tungt og ekkelt. Alt for mye silikon... Foretrekker moisture maniac som ikke inneholder silikoner som tynger ned håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste produkt må være redken all soft... horribel shampo og balsam som gjorde håret mitt tungt og ekkelt. Alt for mye silikon... Foretrekker moisture maniac som ikke inneholder silikoner som tynger ned håret mitt.

Det er nok veldig viktig at de som anbefaler skriver hva slags hår eller hudtype de i utgangspunktet har.

Jeg elsker All Soft, men så har jeg tykt og tørt hår som jeg gjerne vil tynge litt ned.

For en med tynt / fint hår kan jeg tenke meg at den ikke er noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Onyx,i.i.

I utgangspkt. skulle nok all soft passet godt til håret mitt, som er laaangt (ned på rompa nesten) og tykt (tynne strå, mange av de..) og ganske tørt. Men all silikonen som la seg på hvert strå i hele lengden ble rett og slett for mye...

Men det viser jo bare at ikke alles favorittprodukter passer for alle! Utrolig mange detaljer virker inn på resultatet. Derfor synes jeg at det er uheldig at noen produkter (f.eks. moisture maniac) blir bare omtalt negativt, mens andre merker bare omtales ukritisk som bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

oki, jeg er litt forvirra nå... Har lært at man skal ikke kjøpe butikksjampo fordi det inneholder silikon og det ødelegger håret. Og så plutselig er det masse silikon i dyre frisørsjampoer som er bra? Fill me in here someone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
oki, jeg er litt forvirra nå... Har lært at man skal ikke kjøpe butikksjampo fordi det inneholder silikon og det ødelegger håret. Og så plutselig er det masse silikon i dyre frisørsjampoer som er bra? Fill me in here someone :)

Vel, jeg har drevet litt RESEARCH, og de dyre shampoene inneholder AKKURAT SAMME TYPE SILIKON (dvs dimethicone, cyclomethicone---som oftest en av dem) som de billige. Same shit, different wrapping? Frisøren kunne heller ikke svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...