Gå til innhold

Hva tenker dere om ei jente på 22 som aldri har hatt kjæreste? Menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at jenta er attraktiv både kroppslig og med et pent fjes, samt en spennende personlighet. Jeg har i grunn høy selvtilitt, og har flere ganger opplevd at folk har blitt forelsket i meg. (Men disse har jeg ikke interessert meg for.) Har datet en del, men det har liksom aldri klaffet. 

Nå begynner jeg å kjenne at dette er et gedigent kompleks for meg. Hva ville dere menn tenkt om ei jente som meg? Tenker dere at det må være noe galt?

Hilsen trist jente 22 som savner fast selskap..

Anonymkode: 570ef...f53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt, 22 er veldig ungt. Ikke stress over det :)

Anonymkode: 3bf6c...867

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke menn bryr seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke så unormalt å ikke ha kjæreste før man er 22.. Ikke noe vi tenker på. 

Anonymkode: 56e03...9fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja, det går vel greit med mindre du også er jomfru, da hadde det vært dealbreaker:P

Anonymkode: 3a3cb...0d7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nja, det går vel greit med mindre du også er jomfru, da hadde det vært dealbreaker:P

Rart at det er en dealbreaker.. er det ikke bare koselig å vite at du er den første? 

Jeg mener.. man går jo inn for å være sammen for alltid når man blir kjærester.  Eller er det bare meg? 🤔

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En mann som synes du er mindre verdifull grunnet manglende kjæresteforhold i en så ung alder er nok uansett ikke noen du vil ønske å involvere deg med. At du både har et godt utseende og personlighet å by på viser bare at du er selektiv. 

Anonymkode: 77b74...4be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden hadde dette vært en dealbreaker? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så unormalt å ikke ha kjæreste før man er 22.. Ikke noe vi tenker på. 

Anonymkode: 56e03...9fd

Har hatt 4 sex-partnere, hvorav en av dem er once. Så jomfru er jeg ikke.

ts

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, pralines skrev:

Rart at det er en dealbreaker.. er det ikke bare koselig å vite at du er den første? 

Jeg mener.. man går jo inn for å være sammen for alltid når man blir kjærester.  Eller er det bare meg? 🤔

Eh..nei, det er ikke koselig, bare på film:P

For meg blir det for naivt å tenke sånn at man skal være sammen for alltid, men har sett det funke for noen, så det er ikke bare deg.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann som synes du er mindre verdifull grunnet manglende kjæresteforhold i en så ung alder er nok uansett ikke noen du vil ønske å involvere deg med. At du både har et godt utseende og personlighet å by på viser bare at du er selektiv. 

Takk for hyggelig svar, håper flere kan tenke dette.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden hadde dette vært en dealbreaker? 

Det bare er. 

AnonymBruker
Skrevet

Det bare er. 

Klarer du ikke engang å begrunne meningen din? 

• Liker 5
Skrevet

Mann 29 her: Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde brydd meg.

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du ikke engang å begrunne meningen din? 

Arg! er trøtt! ok!

Akkurat som kvinner vil ha en erfaren mann vil jeg ha en erfaren kvinne. Holder dette? mer?

Gjest PetterPanne
Skrevet

Det er en dealbreaker for kvinner at mannen ikke har erfaring. Det er bare bra at du ikke har hatt mange partnere. 

You're fine.

AnonymBruker
Skrevet

Det bare er. 

For deg ja.

Heldigvis deler ikke alle menn som deler det synet. Og det er uansett ikke ett tema for TS.

Til TS,

At du ikke har hatt noen kjæreste er ett tegn på at du er selektiv. Du vil ikke ha kjæreste bare for å ha en kjæreste. Noen menn vil kanskje være bekymret for at du har for høye krav, mens mange vil like utfordringen. Tror ikke du skal bekymre deg for mye. Om en mann vil dømme deg for det, så er nok ikke han rett for deg uansett.

Anonymkode: cd07a...a68

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Arg! er trøtt! ok!

Akkurat som kvinner vil ha en erfaren mann vil jeg ha en erfaren kvinne. Holder dette? mer?

Å ha en preferanse for erfarenhet er jo én ting, men å avslutte en relasjon fordi hun ikke har hatt sex i en alder av 22 år er jo noe annet. Jeg forstår det når det dreier seg om et rent seksuelt forhold, men når det dreier seg om et seriøst forhold virker det rart å kaste bort en flott jente på grunn av tidligere (manglende) sexerfaring. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å ha en preferanse for erfarenhet er jo én ting, men å avslutte en relasjon fordi hun ikke har hatt sex i en alder av 22 år er jo noe annet. Jeg forstår det når det dreier seg om et rent seksuelt forhold, men når det dreier seg om et seriøst forhold virker det rart å kaste bort en flott jente på grunn av tidligere (manglende) sexerfaring. 

Du sier noe der, snakket bare av mine dårlige erfaringer med jomfru jenter.

Hadde jeg vært forelsket å hun ikke gjord noe big deal ut av å miste jomfrudommen, hadde jeg ikke brydd meg. 

Skrevet

Du svarer egentlig sjøl når du sier det ikke har klaffet med noen. ☺

Altså ikke funnet den rette. Det er det jeg tenker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...