AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Dere som har brukt Basiron, hvor har dere plassert det i hudpleierutinen? Jeg ser ikke for meg å bruke bare Basiron for en periode uten de andre tingene jeg bruker, da jeg blir veldig tørr av å rense ansiktet. Anonymkode: 5a0f1...e53
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Ta hintet, da vel. Du driver antageligvis på med altfor mye dilling og rensing av huden din - la den være i fred, kutt ut denne «hudpleierutinen» din og la huden få en sjanse til å fungere. Bruk kun Basiron og eventuelt en hudkrem. Anonymkode: 7f89f...203
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ta hintet, da vel. Du driver antageligvis på med altfor mye dilling og rensing av huden din - la den være i fred, kutt ut denne «hudpleierutinen» din og la huden få en sjanse til å fungere. Bruk kun Basiron og eventuelt en hudkrem. Anonymkode: 7f89f...203 Du aner da ingenting om hva hudpleierutinen min inneholder eller hva som er bakgrunnen for hudproblemene mine. Anonymkode: 5a0f1...e53
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du aner da ingenting om hva hudpleierutinen min inneholder eller hva som er bakgrunnen for hudproblemene mine. Men jeg kan veldig mye om hud. Hvordan huden er avgjøres av gener og tildels kosthold. Allverdens kremer eller hudpleierutiner gjør i de fleste tilfeller bare vondt verre. Du er ungdom, ikke sant? Basiron er veldig uttørrende, men fungerer greit mot kviser. Da er det viktig at du lar huden være så mye som mulig i fred og kun tilfører fukt i tillegg. Anonymkode: 7f89f...203
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg kan veldig mye om hud. Hvordan huden er avgjøres av gener og tildels kosthold. Allverdens kremer eller hudpleierutiner gjør i de fleste tilfeller bare vondt verre. Du er ungdom, ikke sant? Basiron er veldig uttørrende, men fungerer greit mot kviser. Da er det viktig at du lar huden være så mye som mulig i fred og kun tilfører fukt i tillegg. Anonymkode: 7f89f...203 Nei, jeg er godt voksen, og bruker ikke "allverdens kremer". Ellers skal du ha takk for hjelpen. Anonymkode: 5a0f1...e53
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er godt voksen, og bruker ikke "allverdens kremer". Men hva inngå i den unødvendige hudpleierutinen din, som mest sannsynlig gjør huden din mer vondt enn godt? Basiron er mot kviser. Har du såpass alvorlig akne i voksen alder burde du gå til legen, da kan du få medisiner mot det. Anonymkode: 7f89f...203
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hva inngå i den unødvendige hudpleierutinen din, som mest sannsynlig gjør huden din mer vondt enn godt? Basiron er mot kviser. Har du såpass alvorlig akne i voksen alder burde du gå til legen, da kan du få medisiner mot det. Anonymkode: 7f89f...203 Jeg har fått svar på det jeg lurte på. Anonymkode: 5a0f1...e53
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta hintet, da vel. Du driver antageligvis på med altfor mye dilling og rensing av huden din - la den være i fred, kutt ut denne «hudpleierutinen» din og la huden få en sjanse til å fungere. Bruk kun Basiron og eventuelt en hudkrem. Anonymkode: 7f89f...203 Slapp av litt. For alt du vet kan TS sin hudpleierutine kun innebære vask og fuktighetskrem. Anonymkode: 5fec6...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå