Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest nordnorgeses
Skrevet

jeg skal gå en skole der man kan leie mac istede for annen pc, vet dere om det er lurest ha mac eller bærbar pc på medier og kommunikasjon??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

pc såklart

Anonymkode: 719d1...518

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Får dere utdelt den vanlige HP pcen som alle får eller får dere som går medier og kommunikasjon en kraftigere en? Det fikk nemlig vi da jeg gikk på VGS:

Om dere ikke får det ville jeg gått for Mac. Den "standard" HP maskinen er ikke kraftig nok til å kunne kjøre flere Adobe programmer åpne samtidig.

Skrevet

da jeg gikk mk hadde de fleste mac men et par hadde også pc og ingen av oss fikk noen problemer med noen av delene i løpet av årene

vil tro at mac er litt kjappere å jobbe på i forbindelse med photoshop og premiere og sånn, jeg synes ihvertfall det var veldig deilig å jobbe på mac

AnonymBruker
Skrevet

Spørs veldig på spesifikasjonene til PC-en dere får tilbud om, samt prisforskjell på leasing. 

Da jeg gikk på VGS fikk vi tilbud om mac til samme pris som PC, noe vi tjente ganske greit på ift. utsalgspris i butikk. I tillegg var de kraftigere enn PC ift. Adobe-pakken. Men dette er noen år siden nå, og såvidt jeg vet kjører ikke alle skoler det samme utvalget av maskiner, så det letteste er kanskje å høre om hvilke modeller som blir tilbudt først og kjøre en sammenligning på pris og spesifikasjoner. 

Anonymkode: d7072...788

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...