Gå til innhold

Kan du anbefale meg en god kjøkkenmaskin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på utkikk etter en god khøkkenmaskin. Den jeg har en superbillig en som klarer knapt å elte deig til ett brød, samt at verken visp eller ektekrok tar skikkelig rundt i bollen. 

Noen som har en de er fornøyd med og som de kan anbefale? :)

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Anonymkode: 3b77e...fcf

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har kitchen aid, og er fornøyd med den

Skrevet

Jeg har OBH Nordica Hercules og er veldig fornøyd med den, men syns bollen er litt liten til brødbaking. Tror Kenwood er det beste valget om du skal bake mye store og tunge brød!

Skrevet

Anbefaler KenwoodKenwood Kenwood. Det er ikke uten grunn at de er produsert nesten uendret i over 60 år. Kjøp en med stor motor. Den koster litt, men du har den antakelig halve livet. Modern klarte å slite ut en maskin etter 30 år, og da hun kjøpte ny kunne hun bruke bollen og mye av utstyret i den nye.  

Skrevet
1 time siden, Spiralis skrev:

Anbefaler KenwoodKenwood Kenwood. Det er ikke uten grunn at de er produsert nesten uendret i over 60 år. Kjøp en med stor motor. Den koster litt, men du har den antakelig halve livet. Modern klarte å slite ut en maskin etter 30 år, og da hun kjøpte ny kunne hun bruke bollen og mye av utstyret i den nye.  

Hvor kraftig anbefaler du? Holder 1200 watt, eller må man opp i 1500 watt?

AnonymBruker
Skrevet
Den Sunday, August 07, 2016 at 18.37, AnonymBruker skrev:

Er på utkikk etter en god khøkkenmaskin. Den jeg har en superbillig en som klarer knapt å elte deig til ett brød, samt at verken visp eller ektekrok tar skikkelig rundt i bollen. 

Noen som har en de er fornøyd med og som de kan anbefale? :)

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Anonymkode: 3b77e...fcf

Krokenenskal justeres når maskinen er nymog når den er brukt en stund. Eller er maskinenndin så :enkel: at dette heller ikke er mulig?

Jeg er på min Kenwood nummer to, finnes ikke bedre kjøkkenmaskiner spør du meg. 

Anonymkode: 9985e...df1

Skrevet

Jeg har to kjøkkenmaskiner, og den beste er Kenwood Major Titanium. Den tar store grovbrøddeiger uten problemer. 

Jeg er også fornøyd med KitchenAid, det er den jeg bruker til hverdags. Men når jeg skal lage større deiger så er det Kenwooden som teller :)

Skrevet
4 minutter siden, Fionnuala skrev:

Hvor kraftig anbefaler du? Holder 1200 watt, eller må man opp i 1500 watt?

1200 watt er en solid styrke. Det er jo ikke sikkert at du vil trenge 1500 watt så ofte, så det blir litt etter hva slags tunge jobber man ser for seg. Har du ønske om å elte mye tung deig ville jeg gått for 1500.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...