AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Del Skrevet 7. august 2016 Ja, hvordan blir man kvitt veldig hard og tørr hud under føttene uten å oppsøke profesjonelle? Finnes det noen måter å peele dem på, fotbad eller kremer for å få fine myke føtter? Anonymkode: 86356...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 7. august 2016 #2 Del Skrevet 7. august 2016 Kjøp sånn "baby-foot peel" opplegg på eBay, kjempe fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Del Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, Den røde fare skrev: Kjøp sånn "baby-foot peel" opplegg på eBay, kjempe fornøyd!! Før ts gjør det, bør hun lese alle skrekkhistoriene og alle historiene om den som ikke blir kvitt all hård hud med det produktet. Det eneste som nytter er å file, smøre og file igjen. 5 % salisylvasselin på tube fra apoteket er det mest effektive sammen med Repair fra Locobase jeg har brukt. Filer får du rimelig på ebay. Anonymkode: d7aa0...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 7. august 2016 #4 Del Skrevet 7. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvordan blir man kvitt veldig hard og tørr hud under føttene uten å oppsøke profesjonelle? Finnes det noen måter å peele dem på, fotbad eller kremer for å få fine myke føtter? Anonymkode: 86356...069 Gå barfot på stranden hele sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Del Skrevet 7. august 2016 bruker vanlig fotfil og så en krem fra scholl for hard hud Anonymkode: 5faaf...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 7. august 2016 #6 Del Skrevet 7. august 2016 Gi føttene er bad slik at huden blir bløt, før du filer godt. Smør inn med en god, rik krem. Må gjentas jevnlig for å vedlikeholde resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 7. august 2016 #7 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg bruker den elektriske fotfilen fra Scholl, helt fantastisk og verdt pengene. Et godt fotbad først, jeg pleier å bruke godt med grovsalt i minst 5 minutter. Noen liker grønnsåpe, sikkert mye forskjellig man kan bruke. Vaske føttene godt, også går jeg over med filen etterpå. Er huden ekstrem tørr/sprukket/hard, så finnes det salver/kremer man kan smøre på i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 7. august 2016 #8 Del Skrevet 7. august 2016 8 minutter siden, Den røde fare skrev: Kjøp sånn "baby-foot peel" opplegg på eBay, kjempe fornøyd!! Dette er sjansespill å bruke. Ikke anbefalt! Går du til en fotterapeut så skjæres hard hud bort hvis det er mye og så deretter slipes det. Så får du påsmurt krem, fotkrem. Så begynner egenbehandlingen.. Kjøp deg en god fotkrem, ikke hudkrem, spenol og lignende men fotkrem. Jeg anbefaler Lipidrokrem av Gewhol, det fordi den er dryg, den lukter ikke overdådig, den er smidig så man kan velge om man vil massere den inn eller bare smøre den inn. Jeg synes den er best av alle Gewhol sine kremer samt Camillen, Akileine og scholl. Har du hard hud og sprekker så kombiner med en feit fotkrem/salve som craked skin av Gehwol. Dette merket fås hos fotterapeut og på apotek i utlandet. Det er dyrt men det er bra! Ved å smøre hver dag, evt kveld eller morgen etter hva som passer en så forebygger en hard hud. Men hovedpunktet for å forebygge hard hud er å bruke skikkelig fottøy, sko som ikke klemmer og som har god demping. Er man overvektig så har man også oftere lettere for å få hard hud. Man kan bruke fotfil for å redusere hard hud, men det er viktig å ikke file for meget for da vil huden jobbe for å produsere enda mer hard hud for å beskytte vevet under. Høvel til å fjerne hard hud er fyfy da en som oftest tar for mye. En kan også kjøpe seg et mykgjørende fotbad som man kan bruke innimellom før man avslutter med fotkrem. Grønnsåpe skal man ikke bruke da det tørker ut huden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå