AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Del Skrevet 7. august 2016 Hvor mange her inne har det, som dere vet om? Ligger det sykdommer "i familien"? (f.eks diabetes...? Kreft...?) Anonymkode: 759e7...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Del Skrevet 7. august 2016 I min familie er det benskjørhet, kreft, demens, alkoholisme og allergi. Nå er jeg for ung for demens, og den type kreften i vår familie. Men allergi har jeg fått, og den som har fått det i verst grad. Ellers så gjør jeg mitt, for å ikke bli alkoholiker, og forhåpentligvis ikke bli dement. Anonymkode: 439f3...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Del Skrevet 7. august 2016 Bare åreknuter så vidt jeg vet. Anonymkode: 91f4b...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 7. august 2016 #4 Del Skrevet 7. august 2016 Er blodpropp i familien min, men både meg og brødrene mine har heldigvis ikke arvet den sykdommen/mangelen/hva enn det er som gjør at man lett får blodpropp. Vi er ganske friske hele gjengen, sånn generelt i familien! Ellers har mamma hatt endometriose (hun måtte fjerne livmoren), og jeg skal sjekke meg for det i september fordi jeg har symptomene. Har hørt at det kan være arvelig, men ikke i alle situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Del Skrevet 7. august 2016 I min familie er det allergi, blodsykdom, kreft og diabetes. Så langt har jeg allergi og blodsykdom. Men det er litt vanskelig å vite om kreften er arvelig, eller om det bare har vært uflaks/alderdom. De siste som har fått det har vært over 75 år gamle. Anonymkode: 759e7...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Del Skrevet 7. august 2016 Diabetes ligger i familien, høyt kolesterol, hudkreft (rødhårete gener), og brystkreft genet Driver aktivt med solkremsmøring, sunt kosthold og trening for å forhindre at jeg blir rammet. Anonymkode: d7c35...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 7. august 2016 #7 Del Skrevet 7. august 2016 Ikke noe arvelig, men har fått litt allergi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 7. august 2016 #8 Del Skrevet 7. august 2016 Japp en del Migrene Klusterhodepine Astma/ allergi Leddgikt Diabetes Nå vet jeg ikke helt om fibromyalgi eller endometriose er arvelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 7. august 2016 #9 Del Skrevet 7. august 2016 Hypothyreose(lavt stoffskifte) Allergi Depresjon(dersom det kan kalles en sykdom) - Jeg har heldigvis så langt sluppet unna alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #10 Del Skrevet 7. august 2016 Høyt kolesterol (genfeil, fikk påvist da jeg var barn) og osteoporose. Anonymkode: 8632b...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 7. august 2016 #11 Del Skrevet 7. august 2016 Ja, bipolar, som har høy arvelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #12 Del Skrevet 7. august 2016 Astma og allergi osteoporose grønn stær hoftefeil rød-grønn fargeblindhet Flere typer kreft og ett mystisk ikke helt diagnostisert fenomen som gjør at vi i matrilinæer arv sliter med å bære frem levendes guttefostre. Blir som regel SA eller dødfødt. Skjønner egentlig ikke at mannen vil ha barn med meg :/ Anonymkode: 0b5cc...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. august 2016 #13 Del Skrevet 8. august 2016 Slag, diabetes og brystkreft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batgirl Skrevet 12. august 2016 #14 Del Skrevet 12. august 2016 De jeg har fått er: Leddgikt Ehlers Danlos Ellers i familien har vi: Hjerteinfarkt Slag Kreft Alkoholisme Bare å krysse fingrene for at jeg ikke får noe mer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 12. august 2016 #15 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg har diabetes type 1, faren min er adoptert så det kan komme der fra, ellers er det ingen i nær familie som har det Er også født med klumpfot, vet ikke om det er arvelig, men onkel har det også dog ikke i like stor grad som meg Angst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgentFassbender Skrevet 12. august 2016 #16 Del Skrevet 12. august 2016 Dumhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 12. august 2016 #17 Del Skrevet 12. august 2016 bare cøliaki, vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #18 Del Skrevet 12. august 2016 Leddgikt fribromyalgi psoriasis allergi astma demens kreft diabetes 2 hjerteinfarkt så langt har jeg fått allergi og psoriasis, håper jeg slipper resten Anonymkode: 1a219...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #19 Del Skrevet 12. august 2016 Den 7.8.2016 at 23.46, AnonymBruker skrev: Astma og allergi osteoporose grønn stær hoftefeil rød-grønn fargeblindhet Flere typer kreft og ett mystisk ikke helt diagnostisert fenomen som gjør at vi i matrilinæer arv sliter med å bære frem levendes guttefostre. Blir som regel SA eller dødfødt. Skjønner egentlig ikke at mannen vil ha barn med meg :/ Anonymkode: 0b5cc...668 Han er vel en fornuftig mann, da. Anonymkode: 759e7...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 12. august 2016 #20 Del Skrevet 12. august 2016 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå