AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Fyller 25 i år, lurer litt på hvordan andre har feiret sin 25 årsdag ? Jeg sitter og lurer på om jeg bør gjøre det "stort" og invitere folk jeg ofte treffer på fest hos andre, eller bare den "vanlige" gjengens om jeg prater med flere ganger i uken og stadig er med og har jentekvelder med osv. Hadde dere mat, leker, drikkeleker osv? Hvis noen kan dele erfaringer av hvordan di feiet sin 25 års dag hadde det vært flott Vurderer gjøre det litt "stort" siden det er 25 år (ja, vet det ikke er rundt tall) Anonymkode: 2863a...5f7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Jeg hadde invitert den "vanlige" gjengen Anonymkode: a88d9...0fd
Inwe Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Hvis du vil ha det stort og vil invitere de du møter på fester så hvorfor ikke? Jeg ble litt lei av å alltid ha "den vanlige" gjengen der på bursdagen min i år og slang like så godt med en hau av kollegaer. Nå var det ikke flust av de som møtte opp, men det var hyggelig allikevel. I tillegg kom jeg over "kneika" og har begynt å invitere de hver gang jeg har fest 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå