Gå til innhold

Hvorfor er du singel og hva gjør du med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg er feit, ikke så pent ansikt, ingen utdanning, deltidsjobb og ikke en så veldig interessant personlighet. 

Jente, 20. 

Så, hva er deres grunner og gjør dere noe med de? 

Anonymkode: c14ae...141

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg kom ut av et langvarig forhold for ikke så lenge siden og har lyst til å være alene en liten periode før jeg begynner å date igjen. Gjør ingenting med det :) 

Anonymkode: eed77...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Alt det der kan fikses på og så er du ung.

Jeg er bitter, kynisk, for voldsom, en jævla ekstremist, lav, stygg, har dårlige sosiale antenner, hater sosiale normer og regler, og skremmer folk fordi jeg virker supersmart og superseriøs.

Jeg er 32 år gammel og kan ikke fikses.

Anonymkode: 137ac...f04

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Primært av eget ønske. Jeg har i tillegg vansker med å finne en person jeg ønsker å involvere med meg. Det høres kanskje ut som jeg er kresen, men jeg er nok bare annerledes enn hvordan folk flest er på min alder. Jeg ønsker å finne en person jeg kan være meg selv med, som har sammenfallende humor og interesser som meg og som også utfordrer meg intellektuelt. Jeg har truffet et par slike personer, men de er som regel en god del år eldre enn meg. 

Akkurat nå gjør jeg ikke noe spesielt med det, men jeg åpen for, og håper, at noen tilfeldigvis skulle dukke opp. 

Anonymkode: 617f9...bcf

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel fordi jeg er feit, ikke så pent ansikt, ingen utdanning, deltidsjobb og ikke en så veldig interessant personlighet. 

Jente, 20. 

Så, hva er deres grunner og gjør dere noe med de? 

Anonymkode: c14ae...141

Vært syk lenge og jobber meg sakte men rolig tilbake. Det er en vei jeg føler jeg må gå alene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg trives med det. En mann kommer en dag. Ser virkelig ikke poenget med å stresse rundt dette. Kan ikke se at et liv blir bedre av å ha en mann, hvis man ikke trives med livet sitt som singel. 

Anonymkode: 62d14...fb8

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg har sær smak. Har slitt en smule med sjenerthet, spesielt ovenfor menn jeg liker. I tillegg trives jeg i eget selskap og har ingen planer om å gå inn i et forhold med mindre det er verdt det. Selv om jeg er i midten av tredverårene.

Hva jeg gjør med det? Ikke så mye. Prøver å være litt mer sosial iblant. Dog ikke så mange å være sosial med her i byen.

Endret av Cordelia
Skrevet

Jeg ble separert for 7 mnd siden, har datet, men fortsatt single. Det går helt greit for jeg har ikke dårlig tid, trives veldig godt i mitt eget selskap og jeg bør prøve å finne tilbake til meg selv slik jeg var for 15 år siden. Utseendemessig klarer jeg ikke det, men slik jeg var som person bør jeg vel kunne klare :briller2:

Er jo på dating side, men ingen der som frister.....enda (utseende, dvs øyne og utrståling på bildene), samt at jeg ikke er så veldig frampå. Mener at en mann skal ta initiativ (litt gammeldags) og jeg vet faktisk ikke om jeg virkelig ønsker meg et forhold lengre. Da må det komme en mann og bare sveipe beina under meg og sjarmere meg veldig tror jeg, :fnise:enten på en dating side (liker å blir godt kjent før jeg drar på en date) eller i en annen setting. 

AnonymBruker
Skrevet

Singel fordi jeg er "en skadeskutt fugl" og har svært høye krav. Gjør ingenting med det, annet enn at jeg planlegger tur til Danmark for å få barn. Ønsker meg en mann når jeg er ensom, men stort sett er jeg glad for å slippe krangling, vonde følelser og stress (det er de tre tingene jeg har erfart at forhold inneholder). 

Anonymkode: 74800...6a9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er singel fordi jeg er fullstendig opphengt i en jeg ikke kan få. Finner ikke andre menn enn han tiltrekkende. Ganske trist. Gjør ikke så mye med det annet enn minimal kontakt med han jeg ikke kan få i håp om at følelsene legger seg snart.

Anonymkode: 2c4e8...f29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke prøver noe særlig.. Føler ikke jeg har noe å komme med til en eventuelt partner. Alenemor og introvert gjør ting litt mer komplisert. Da det er litt ekstra som skal klaffe. Men, i går meldte jeg meg inn i dating nettside og forhåpentligvis blir det date snart 😜

Anonymkode: aabda...c2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uinteressant personlighet og dårlig selvtillitt+følelse, som kan gi utslag i mindre tiltrekkende oppførsel.  Er for kresen ifht at de jeg interesserer meg for har jeg ikke noe å tilføre.

Anonymkode: 826e4...412

AnonymBruker
Skrevet

Er singel fordi jeg har kommet ut av et langt forhold men fortsatt er knyttet til han. Vi greier ikke leve eller bo sammen men han er som min medisin, han fikser meg og gir meg sjelero når jeg har det vanskelig. Det er noe spesielt med han som person, og han gir alle rundt seg energi. Ingen kan måle seg med han og følelsen han gir meg, selv om jeg har vært småbetatt av andre og prøvd å komme meg videre. Vi er begge to veldig knyttet til hverandre og ingen av oss vil egentlig ha noen andre. Tror bare jeg må ta små skritt i å prøve å forandre hele livet mitt slik at jeg blir klar for en ny om jeg skal videre. Jeg bare greier ikke se for meg at jeg skulle møtt en som gir meg det jeg trenger slik han gjør. 

Anonymkode: 05dfd...e4d

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ønsker det selv. Vil være fri etter et lengre forhold og trives ekstremt godt med det :)

AnonymBruker
Skrevet

Blir suicidal av kjærlighetssorg, noe jeg ikke er til vanlig.

Anonymkode: b9aff...0f4

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg ønsker å være det, føler meg for ung til å gå inn i et seriøst forhold, vet at bosituajonen kommer til å endre seg, møter ikke folk aktivt. Kan vel også si at jeg er singel på grunn av at jeg kan være en smule for realitetsorientert. 

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er kresen, sær og sjenert. Gjør ingenting med det siden jeg ikke føler at jeg har det travelt. Har nok av andre ting å fokusere på. 

Gjest PetterPanne
Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg er singel fordi jeg ønsker det selv. Vil være fri etter et lengre forhold og trives ekstremt godt med det :)

Nekter å tro at en så bra og kul dame som deg ikke er tatt. What.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvor lenge ønsker du det ? :ph34r:

Anonymkode: c3710...8ee

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
6 minutter siden, PetterPanne skrev:

Nekter å tro at en så bra og kul dame som deg ikke er tatt. What.

:kghjerte:

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge ønsker du det ? :ph34r:

Anonymkode: c3710...8ee

Ei stund til :sjenert::legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...