AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #121 Del Skrevet 2. august 2023 Uten tvil klining, tror aldri jeg blir lei av det:). I tillegg at mannen min begjærer meg, og bare må ha meg. Det tenner meg også veldig. Han kan gi meg orgasme på orgasme når følelsene mine for ham er "riktige". Anonymkode: 131b0...316 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 2. august 2023 #122 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg har aldri grublet noe særlig over dette, men svaret må nok bli at det for meg ikke går an å rangere ting jeg blir kåt av fra mest til minst. Det kommer helt an på person (eller ingen person), tid, sted, situasjon, hvor lenge det er siden sist, temperatur og vær, bekledning og ca. en million andre faktorer. En tanke jeg avfeier like fort som den kom idag, er det mulig jeg blir sprengkåt av i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #123 Del Skrevet 2. august 2023 For meg er det når hun legger seg på ryggen og lar lårene gli til siden. Den handlingen inneholder alt. Anonymkode: fe93d...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #124 Del Skrevet 2. august 2023 Av at brystvortene blir slikket, sugd på og kjærtegnet, klining og slikking andre steder.. Anonymkode: 36fe9...a56 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvon Skrevet 2. august 2023 #125 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Av at brystvortene blir slikket, sugd på og kjærtegnet, klining og slikking andre steder.. Anonymkode: 36fe9...a56 Det er digg å gjøre samtidig som man blir ridd . Best på det 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 2. august 2023 #126 Del Skrevet 2. august 2023 Det som gjør meg mest kåt må være den første fysiske kontakten når begge vet det blir sex. Spesielt om det er av den litt spontane arten. Glimtet i øynene hennes, smilet, og så øyeblikket når begges hender finner den andre, og vi møtes i et hett kyss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #127 Del Skrevet 2. august 2023 Når han legger hendene sine på midjen min 🥺 Syns hendene hans generelt er sexy. Anonymkode: c5170...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 2. august 2023 #128 Del Skrevet 2. august 2023 Maskuliniteten hans 😻. Elsker en mandig kar som tar tak i meg og vet hvordan man skal tungekysse som igjen leder til 🔥sex. God natt 🙈 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #129 Del Skrevet 7. august 2023 Damer som er piercet , og i trange skinnbukser. Anonymkode: 5fa86...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #130 Del Skrevet 7. august 2023 En rampete mann Anonymkode: 329ee...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotmale Skrevet 8. august 2023 #131 Del Skrevet 8. august 2023 Modne damer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #132 Del Skrevet 8. august 2023 Å bli massert, strøket og klappet på utenpå trusa/tynne tights. Faste hender som finner alle de deilige punktene mine og som kjenner nøye på meg før vi går videre. Sukk😍 Anonymkode: 42094...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søkende mann Skrevet 8. august 2023 #133 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 15.09): Jeg har alltid hatt en greie for mye eldre menn (aldri skjedd noe fysisk da). Men jeg blir utrolig kåt av å merke at gamle menn tiltrekkes av meg. At jeg merker at de stirrer litt og gir meg blikk. Tar alltid en litt lang tett klem dersom det er naturlig hos en i «bestefar-alder». Redd for at jeg virker ekkel nå, men kan ikke noe for det😅 Anonymkode: d24d6...a87 Ikke noe ekkelt med det. Synes det er fint at du deler. Vi har jo alle forskjellige triggere, og hvem blir ikke tiltrukket av en flott dame uavhengig av alder 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søkende mann Skrevet 8. august 2023 #134 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 13.17): Uten tvil klining, tror aldri jeg blir lei av det:). I tillegg at mannen min begjærer meg, og bare må ha meg. Det tenner meg også veldig. Han kan gi meg orgasme på orgasme når følelsene mine for ham er "riktige". Anonymkode: 131b0...316 Klining er deilig. En av mine favoritt triggere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #135 Del Skrevet 8. august 2023 On 4/25/2023 at 1:40 PM, AnonymBruker said: Virker ikke som andre har skrevet det hittil, men jeg har kanskje blitt mest kåt før selve akten og generelt forventningen om sex med en ny kvinne. Har også blitt utrolig kåt bare en kvinne har meldet meg at hun tenker på meg uten at det nødvendigvis er noe seksuelt bak. Hadde en ONS med en jente hvor vi begge ønsket å treffes igjen, men på grunn av logistikk ble det aldri noe mer siden begge fikk kjærester etter hvert. Men hun brukte å tekste meg om hvordan hun fantaserte om meg, hadde drømt om meg, lå naken i sengen og skulle ønske jeg var der og også mer eksplisitte detaljer om hva hun ønsket jeg skulle gjøre med henne. Gjorde meg hinsides kåt og jeg blar fortsatt i disse samtalene selv om det nå er mange år siden. Anonymkode: 1850f...2a8 Håper typen fant de meldingene og dumpet henne og din kjæreste dumpet deg, drittsekker begge to. Anonymkode: 526e2...2b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #136 Del Skrevet 8. august 2023 16 hours ago, heit said: Når min elskerinne sitter på en stol foran meg, og drar ned buksa mi og begynner å suge å kose seg med kuken, hun holder på til jeg kommer i munnen hennes og svelger, da er jeg kåt da. Ja da kan du sikkert finne på noe med hun som skrev her at hun ble kåt av en rampete mann, du en drittsekk og hun en elskerinne. Håper din samboer/kone finner ut av det og dumper deg eller går og finner seg en mann med skikkelig kuk. Men jeg forstår at du er en gris som sikkert er drit ekkel å se på og bare en ekkel dame vil ha deg Anonymkode: 526e2...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #137 Del Skrevet 8. august 2023 On 8/2/2023 at 11:45 PM, AnonymBruker said: Når han legger hendene sine på midjen min 🥺 Syns hendene hans generelt er sexy. Anonymkode: c5170...c1f Hvorfor den creepy emojien der? Skal vi andre si "ÅÅÅ så søtt" Anonymkode: 526e2...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #138 Del Skrevet 8. august 2023 Klining og hudkontakt. Anonymkode: 0a900...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #139 Del Skrevet 8. august 2023 Hele han, bare synet av han, lukten. At han sniker seg inntil meg bakfra når jeg står på kjøkkenet, legger armene rundt meg, kysser meg. Elsker å bli tatt, slikket, sugd på brystene. Kjenne kroppen hans inntil meg. Aaaaah, altfor mange dager til vi sees! 🤯 Anonymkode: 85752...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #140 Del Skrevet 8. august 2023 Sexy undertøy, spesielt truser Anonymkode: 016a9...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå