Gå til innhold

Hva gjør deg MEST kåt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ein skikkelig kløft! Om det er silikon eller ikkje er ikkje så nøye.

Anonymkode: 89a1c...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slikke Dame som må på do, gjerne i 69 når hun ligger øverst...da sprekker nesten kuken min 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir veldig kåt av å se på at gutter taper mot jenter i konkurranser. Folk pleier å spørre hvilke konkurranser. Det spiller egentlig ingen rolle for meg. Det kan være kortspill, brettspill TV-spill, eller konkurranser på tv, så lenge plottet er guttene mot jentene.  I det jentene blir utropt til vinnerne så begynner prosessen. Da vokser det i buksen, og hvis seieren gnies inn fra vinnerlaget (jentene) så speedes prosessen opp enda mer, og enda heftigere hvis taperne (guttene) får en straff. Jeg fantaserer selv om å være med i en sånn konkurranse hvor vi guttene taper 🙈

Anonymkode: d6d5c...77c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 23.54):

Jeg blir veldig kåt av å se på at gutter taper mot jenter i konkurranser. Folk pleier å spørre hvilke konkurranser. Det spiller egentlig ingen rolle for meg. Det kan være kortspill, brettspill TV-spill, eller konkurranser på tv, så lenge plottet er guttene mot jentene.  I det jentene blir utropt til vinnerne så begynner prosessen. Da vokser det i buksen, og hvis seieren gnies inn fra vinnerlaget (jentene) så speedes prosessen opp enda mer, og enda heftigere hvis taperne (guttene) får en straff. Jeg fantaserer selv om å være med i en sånn konkurranse hvor vi guttene taper 🙈

Anonymkode: d6d5c...77c

snøballkrig guttene mot jentene - når jenta vinner, kommer 'starffen' med at hun dynker gutten.  Hun nyter det.

Anonymkode: 9cd02...b8b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

snøballkrig guttene mot jentene - når jenta vinner, kommer 'starffen' med at hun dynker gutten.  Hun nyter det.

Høres digg ut 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker ikke som andre har skrevet det hittil, men jeg har kanskje blitt mest kåt før selve akten og generelt forventningen om sex med en ny kvinne.

Har også blitt utrolig kåt bare en kvinne har meldet meg at hun tenker på meg uten at det nødvendigvis er noe seksuelt bak.

Hadde en ONS med en jente hvor vi begge ønsket å treffes igjen, men på grunn av logistikk ble det aldri noe mer siden begge fikk kjærester etter hvert. Men hun brukte å tekste meg om hvordan hun fantaserte om meg, hadde drømt om meg, lå naken i sengen og skulle ønske jeg var der og også mer eksplisitte detaljer om hva hun ønsket jeg skulle gjøre med henne. Gjorde meg hinsides kåt og jeg blar fortsatt i disse samtalene selv om det nå er mange år siden.

Anonymkode: 1850f...2a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
robert90 skrev (14 timer siden):

Høres digg ut 🤩

skikkelig digg.  cafight er heller ikke å forakte. ser kroppen hennes, eller deres,  tydelig.  rask reaksjon der nede  når jeg  ser det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel, men noe som tenner meg mest er når dama tar kontrollen. Binder meg fast til senga og gjør det hun har lyst til.

Altfor lenge siden det har skjedd!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 1.09):

skikkelig digg.  cafight er heller ikke å forakte. ser kroppen hennes, eller deres,  tydelig.  rask reaksjon der nede  når jeg  ser det.

aller mest når det skjer uforberedt😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigarett

Det ytterste av kåtskap kommer når jeg får lov å komme forran mannen jeg elsker, mer enn alt. At han ser eller hører på at jeg kommer, gang på gang på gang for ham ♥️

Endret av Sigarett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
robert90 skrev (På 25.4.2023 den 10.45):

Høres digg ut 🤩

ser for meg at hele jentelaget får lov å grisedynke alle gutta

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigarett skrev (På 28.4.2023 den 15.39):

Det ytterste av kåtskap kommer når jeg får lov å komme forran mannen jeg elsker, mer enn alt. At han ser eller hører på at jeg kommer, gang på gang på gang for ham ♥️

Oohla la og mammamia❤️💍 🥂   Du fortjener et eget gullvisa-kort😇

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 23.08):

ser for meg at hele jentelaget får lov å grisedynke alle gutta

akkurat når jenta setter seg skrevs og begynner å dynke....wow

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun viser at hun liker det og tar styringen selv iblandt. Og at hun gjerne sier: Knull meg hardere, eller gi meg mer osv..... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske lite ekstern påvirkning som «får meg kåt», om ikke stemningen er satt.

Oftest blir jeg kåt av meg selv uten at det er en foranledning.

Anonymkode: fe609...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Å ta på ei stram damerumpe i jeans

Anonymkode: e9a8a...cbb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 0.03):

akkurat når jenta setter seg skrevs og begynner å dynke....wow

og hun har full kontroll der hun sitter, smiler ned mot guten hun snødøper...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sendte melding til loverboyen om det var mulig å komme innom å få "morrabrød" til frokost, på hans hjemmekontor. Deretter sende mannen min en melding om han hadde tid til å komme hjem, for "creampie" til lunsj. Vet sannelig ikke hvem som ble mest kåt men det var veldig digg😁

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...