dronningvinter Skrevet 20. august 2016 #41 Del Skrevet 20. august 2016 Det som får meg turned on er uten tvil kyssing på halsen og litt klåing på rumpa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #42 Del Skrevet 20. august 2016 De gangene hvor han ikke klarer å styre seg, slenger meg ned på senga, drar ned buksa mi, setter igang uten noe forspill og kommer med en gang. 99 % av gangene passer han på at jeg kommer først og han er generelt en omtenksom elsker, derfor er det ekstra hot når han en sjelden gang er skikkelig ego. Anonymkode: 9e0b8...b66 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellsworth Skrevet 20. august 2016 #43 Del Skrevet 20. august 2016 Å bli bundet god fast og rundkilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #44 Del Skrevet 5. september 2016 2 jenter som koser seg i senga Anonymkode: 6258a...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #45 Del Skrevet 5. september 2016 Kyssing Anonymkode: 7b8c0...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymnorge123 Skrevet 13. april 2023 #46 Del Skrevet 13. april 2023 Er det kun jeg som er hetero i utgangspunktet, men tenner på å se/føle at andre er kåte? Når jeg har sex med dama, så er det når jeg kjenner at hun er våt jeg blir skikkelig kåt, men jeg kan også bli kåt til menn/transer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #47 Del Skrevet 13. april 2023 Å slikke dama Anonymkode: 41116...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #48 Del Skrevet 13. april 2023 lekeslåssing, eller tanken på det. om vinteren ute i snøen, dynke hverndre, kropp mot kropp, gå inn og kle av hverandre og ha heftig sex Anonymkode: 9cd02...b8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #49 Del Skrevet 13. april 2023 Trekant, med to kåte menn som er der kun for min nytelse😊 Anonymkode: f203e...d99 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DreamWorks Skrevet 13. april 2023 #50 Del Skrevet 13. april 2023 (endret) anonymnorge123 skrev (9 timer siden): Er det kun jeg som er hetero i utgangspunktet, men tenner på å se/føle at andre er kåte? Når jeg har sex med dama, så er det når jeg kjenner at hun er våt jeg blir skikkelig kåt, men jeg kan også bli kåt til menn/transer.. Tror veldig mange av oss tenner nettopp på at den andre tenner på oss. Å se andre som er kåte, ikke av meg vil jo ikke gi meg noe. Hadde folk gjort sport i det å tenne den andre, og i all hovedsak legge prestasjonen bort (forventninger, orgasme, penetrasjon- i alle fall helt til det punktet hvor det blir umulig å holde igjen) hadde mange levd mye lykkeligere tror jeg. Det som tenner meg aller mest er også nettopp å tenne ham, særlig når jeg får gjøre det på favoritt måten hans - ved å vise meg frem, på alle måter og i alle fasonger. Å gjøre kjæresten min helt vill, friste ham. Det er noe jeg har behov for for min egen tenning, nytelse og livslyst. Når jeg både ser og hører at han er så kåt at han skjelver. Det er for lenge siden nå... Huff!! Endret 13. april 2023 av DreamWorks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 13. april 2023 #51 Del Skrevet 13. april 2023 Når hun står på alle 4 og fitta er bløt og klar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #52 Del Skrevet 13. april 2023 Når typen min river av meg klærne og pisker meg på rumpa, da renner safta ut av meg 💦💦💦💦💦 Anonymkode: 35188...659 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. april 2023 #53 Del Skrevet 13. april 2023 Det er nok lyder jeg tenner mest av.. men også av kåte engasjerende tøsaktig flørtende kvinner med humor og glimt i øyet😘 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #54 Del Skrevet 13. april 2023 Tanken på å være mannens sexleketøy. Å bli bundet fast og lekt med, brukt for hans nytelse. Han tenner på å gi meg orgasme så jeg får det jeg ønsker meg uansett. Men til mer hverdagslig? Sexy meldinger når vi ikke er sammen. At han kommer og kysser meg i nakken, for eksempel når jeg står og lager mat, gnir meg i skrittet og dytter seg inntil rumpa mi - lar meg kjenne at han er hard. Anonymkode: 4a8ff...cb9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #55 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At han kommer og kysser meg i nakken, for eksempel når jeg står og lager mat, gnir meg i skrittet og dytter seg inntil rumpa mi - lar meg kjenne at han er hard. Åååhh ... jaah. Ser de store grove hendene, som begjærlig og passe hardt knar puppene ... for så ene handa ned mot fitta. Kysser i nakken og halsen og tungespissen som leker med øreflippen, jeg blir gal da. Jeg blir sjøbløt bare av tanken. Anonymkode: e4752...9cf 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #56 Del Skrevet 13. april 2023 Når hun drar av med underbuksa sakte også setter underbuksa seg liksom litt fast i benneren før den plutselig spretter fram. Anonymkode: 30c39...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 13. april 2023 #57 Del Skrevet 13. april 2023 Når mannen min bare vil ha meg, og ikke kan få av meg klærne fort nok. Eller når han gir meg en lang erotisk massasje, og tar seg god tid. Dette er en sikker vinner, selv om jeg i utgangspunktet ikke er veldig innstilt på sex. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 14. april 2023 #58 Del Skrevet 14. april 2023 DreamWorks skrev (På 13.4.2023 den 15.55): Tror veldig mange av oss tenner nettopp på at den andre tenner på oss. Å se andre som er kåte, ikke av meg vil jo ikke gi meg noe. Hadde folk gjort sport i det å tenne den andre, og i all hovedsak legge prestasjonen bort (forventninger, orgasme, penetrasjon- i alle fall helt til det punktet hvor det blir umulig å holde igjen) hadde mange levd mye lykkeligere tror jeg. Det som tenner meg aller mest er også nettopp å tenne ham, særlig når jeg får gjøre det på favoritt måten hans - ved å vise meg frem, på alle måter og i alle fasonger. Å gjøre kjæresten min helt vill, friste ham. Det er noe jeg har behov for for min egen tenning, nytelse og livslyst. Når jeg både ser og hører at han er så kåt at han skjelver. Det er for lenge siden nå... Huff!! Jekla bra skrevet ....... Tenne hverandre pirre tirre kåte hverandre opp er ett must M@ster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 14. april 2023 #59 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 18.30): Tanken på å være mannens sexleketøy. Å bli bundet fast og lekt med, brukt for hans nytelse. Han tenner på å gi meg orgasme så jeg får det jeg ønsker meg uansett. Men til mer hverdagslig? Sexy meldinger når vi ikke er sammen. At han kommer og kysser meg i nakken, for eksempel når jeg står og lager mat, gnir meg i skrittet og dytter seg inntil rumpa mi - lar meg kjenne at han er hard. Anonymkode: 4a8ff...cb9 Det er jo alltid en høydare M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. april 2023 #60 Del Skrevet 14. april 2023 vifte med dildoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå