Gjest Sly Skrevet 8. august 2016 #21 Del Skrevet 8. august 2016 Råklining presset opp mot en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #22 Del Skrevet 8. august 2016 35 minutter siden, Nordavind skrev: Ja. For da vet jeg at det mest sannsynlig vil føre til "noe". Det at det skal føre til noe gjør at jeg tenker at snart må jeg prestere. Sistnevnte vil underbevisst gjøre meg stressa. Prestasjonsangst? Ikke morsomt å slite med det nei. Da skjønner jeg bedre Anonymkode: 3d4d4...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #23 Del Skrevet 8. august 2016 Han ser lystent på meg. Tar tak i hoftene mine og knulle meg bakfra. Hardt. Fort. Lenge! Han kommer til slutt inne i meg. Det er så deilig! Blir også veldig kåt av fantasiene mine. Ble kåt nå jeg. Tror jeg må ha sex i kveld gitt😜 Anonymkode: 9eb5c...b6b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 8. august 2016 #24 Del Skrevet 8. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prestasjonsangst? Ikke morsomt å slite med det nei. Da skjønner jeg bedre Anonymkode: 3d4d4...4c7 Nei, ikke morsomt i det hele tatt egentlig. Ødelegger hele opplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlaraKlein Skrevet 8. august 2016 #25 Del Skrevet 8. august 2016 Råklining helt klart, og kjenne at han blir stiv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #26 Del Skrevet 8. august 2016 Når han holder hendene mine fast på ryggen og spanker meg rød og øm. Anonymkode: c6a44...714 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FredrikLarsen76 Skrevet 8. august 2016 #27 Del Skrevet 8. august 2016 Se henne sittende på kne foran meg i høye sorte blanke heels med min harde p*** i munnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjørøveren Skrevet 8. august 2016 #28 Del Skrevet 8. august 2016 Å se/høre dama nyte og få orgasme, og når noen gnir foten, hånda, kne eller rumpa si i skrittet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #29 Del Skrevet 8. august 2016 Sex med en annen dame eller se rypa knulle en annen mens jeg ser på Anonymkode: 4ec37...fdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #30 Del Skrevet 8. august 2016 Smerte 😄 Anonymkode: cd6eb...a6a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #31 Del Skrevet 9. august 2016 Når han holder fast i meg og prøver å vise at han er sjefen. (Vi har snakket veldig mye om hva slags sex vi liker, og vi liker begge disse fantasiene og situasjonene.) Når han har hele kroppen over meg og holder hardt i håndleddene mine. Anonymkode: 4bdb6...9ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #32 Del Skrevet 9. august 2016 Når jeg går ned på en jente eller når de spooner meg og puster meg i nakken! Eller når menn kommer og holder rundt meg bakfra mens jeg står og lager mat, legger sammen klær eller noe annet random Anonymkode: 7a271...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #33 Del Skrevet 9. august 2016 Veldig mye ulike og veldig situasjonsbestemt. Men den siste opplevelsen var her på lørdag midt på dagen, når jeg fikk en tindermelding fra ei dame som var i Oslo for å gå i en familiebursdag, som jeg møtte for et glass vin, og som tok meg med hotellrommet for å ha sex hele ettermiddagen. Det kuleste med henne, foruten at det lyste av henne at hun var kåt og litt vill, var at hun akkurat der og da var råsexy med kjole, hudfarvede strømper type stay-ups, og hvor hun nærmeste kommanderte meg til å ta henne stående/sittende/liggende, halvveis avkledd/påkledd. En vill økt på et par-tre timer. Fikk melding fra henne på nytt senere på kvelden om å møtes på natten, men var da dessverre opptatt på en fest. Anonymkode: cd20d...a2f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 9. august 2016 #34 Del Skrevet 9. august 2016 Når jeg ikke er forberedt. Når jeg aner "fred og ingen fare", så kommer fruen bak meg og kysser meg på halsen uten forvarsel, f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #35 Del Skrevet 9. august 2016 Halsen! Kyssing på halsen bare får meg på med engang. Anonymkode: 00da7...3f2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #36 Del Skrevet 9. august 2016 Bump Anonymkode: 7b8c0...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #37 Del Skrevet 9. august 2016 Det var noe som skjedde ombord i en båt en gang. Fantaserer om det enda. Helt rått. Anonymkode: fcc91...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #38 Del Skrevet 19. august 2016 At han klasker meg på hufsa. Blir helt gal da! Anonymkode: 678b6...3d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. august 2016 #39 Del Skrevet 20. august 2016 Råklining, at jeg merker at han begynner å bli kåt, når han holder rundt meg og jeg kan kjenne at han er stiv. Kyssing på hals og øreflipper er også å foretrekke. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg Skrevet 20. august 2016 #40 Del Skrevet 20. august 2016 Den 7.8.2016 at 15.49, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst å høre hva som får deg kåtest! For min del er det når typen kommer bakfra når jeg holder på med noe og tar meg på rumpa. Hva med deg? Anonymkode: 7b8c0...ec7 Den er i jevnlig bruk hos oss også. Ender ikke sjelden med at jeg knepper opp og drar ned både hennes og mine egne bukser så vi får hudkontakt. Da er programmet for kvelden klarlagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå