AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Vurderer å igjen begynne abonnere på et magasin. Tidligere abonnerte jeg på Cosmopolitan, men så slutte de av i Norge like etter. Nå heller jeg mye mot Det Nye, da jeg har kjøpt det en del ganger i år. Men kanskje anbefaler du et annet? Anonymkode: 92f58...4da
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Ingen. Men det hender det kommer noen reklameblader fra Cubus og HM i postkassa. Men gidder ikke åpne de. Pleier aldri å være noen gode tilbud i de reklamebladene. Noen ganger ser jeg litt på de fra Europris. Et par ganger i året har de nesten halv pris på sokker og strømper. Anonymkode: 42cae...d4b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 KK, Kamille, HENNE, Det Nye, Costume, Elle, Kamille Puls, Stella. Anonymkode: c4868...dbb
fresia Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 jeg abonnerer på Det Nye og er veldig fornøyd! har gjort det lenge nå :-) jeg synes de er veldig bra på mote + andre ting.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Jeg opplever de engelske/amerikanske motebladene som litt mer seriøse enn de norske selv om prisen er høyere. Det virker som om de legger mer arbeid bak hver artikkel. Men det tar selvfølgelig litt tid fra man registrerer seg som abonnent hos en av dem til man begynner å få bladene i posten. Anonymkode: d960a...c6f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: KK, Kamille, HENNE, Det Nye, Costume, Elle, Kamille Puls, Stella. Anonymkode: c4868...dbb Abbonerer du på alle disse, eller bare listet du dem opp? Var i hvert fall et par jeg hadde glemt ut fantes, så takk! 38 minutter siden, fresia skrev: jeg abonnerer på Det Nye og er veldig fornøyd! har gjort det lenge nå :-) jeg synes de er veldig bra på mote + andre ting. Ja, jeg har fått et veldig bra intrykk så vurderer de sterkt 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever de engelske/amerikanske motebladene som litt mer seriøse enn de norske selv om prisen er høyere. Det virker som om de legger mer arbeid bak hver artikkel. Men det tar selvfølgelig litt tid fra man registrerer seg som abonnent hos en av dem til man begynner å få bladene i posten. Anonymkode: d960a...c6f Ja, det kan hende. Er det US/UK versjonene av Elle feks du abbonnerer på da? TS. Anonymkode: 92f58...4da
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Den 7.8.2016 at 14.43, AnonymBruker skrev: Vurderer å igjen begynne abonnere på et magasin. Tidligere abonnerte jeg på Cosmopolitan, men så slutte de av i Norge like etter. Nå heller jeg mye mot Det Nye, da jeg har kjøpt det en del ganger i år. Men kanskje anbefaler du et annet? Anonymkode: 92f58...4da Abonnerer kun på Iform. Grunnen er at motemagasinenen gir meg ingenting... Hvorfor skal jeg betale dyre dommer for et blad med store bilder av anorektiske modeller med klær jeg aldri har råd til bare for å holde meg oppdatert på mote? Jeg trenger jo bare å surfe på nettet for å finne mote så får jeg heller bruke pengene på å faktisk kjøpe mote :D Jeg abonnerer på Iform. Der får jeg oppskrifter, treningstips, helsetips... et mer matnyttig blad Jeg foretrekker blad som inneholder litt av hvert, litt mote, litt trening, litt helse, litt sminke, litt interiør... Men å abonnere er bare tull, hvor skal man gjøre av alle bladene... jeg har faktisk sikkert 100 kg med ukeblader liggende... de fleste av dem har jeg bare bladd kjapt igjennom. Nå har jeg sagt opp alle unntatt Iform, jeg beholder iform pga jeg har tilgang til siden deres og treningsgreier osv pluss det holder med motivert på trening og å spise sunt, andre blader kjøper jeg mer på Impuls, om det står noen interessante artikler eller det følger med noe interessant... jeg liker å få mest mulig for pengene. Anonymkode: 5e5ba...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå