Uglems Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 (Advarsel: dette er en useriøs klagetråd fra min side:) Enkelte reklamer gir meg spasmer. Jeg blir skikkelig sur, så bytter jeg kanal. Dette gjelder følgende reklamer:) Telia (alt for lang og ikke minst musikksmak), kiwi-Tina (forstår ikke hva hun sier), Tine Melk (han sitter og KLØR seg på brystet. Teit! Hele konseptet er teit!), og sist, men ikke minst..Trivago (så altfor lang og unødvendig mye informasjon..tror de fleste vet hvordan å gjøre et søk på pc, irriterende dialekt også for å si det slik.) Jeg har enda flere detaljer om hvorfor jeg synes disse reklamene er irriterende, men jeg tror jeg lar det ligge.. vil ikke støte noen Hva irriterer dere når det gjelder reklamer?:)) 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Det er allerede en lang tråd om dette. Anonymkode: 0ada8...131
Uglems Skrevet 7. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2016 Unnskyld! Skal jeg fjerne innlegget? Kan ikke alle reglene her:/
Million Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 39 minutter siden, Uglems skrev: Unnskyld! Skal jeg fjerne innlegget? Kan ikke alle reglene her:/ Du trenger ikke unnskylde deg, det kunne jo ikke du vite Her er tråden om de mest irriterende tv-reklamene, hvis du vil lese den og legge inn en post selv:
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jeg synes at ALLE reklamer er veldig irriterende! Anonymkode: 12257...5f9
Uglems Skrevet 8. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2016 17 timer siden, Million skrev: Du trenger ikke unnskylde deg, det kunne jo ikke du vite Her er tråden om de mest irriterende tv-reklamene, hvis du vil lese den og legge inn en post selv: Tusen takk:)) det der var en tilfredsstillende tråd^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå