AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg har Samsung galaxy s6 og det har min samboer også. Når jeg sender han sms så står det at den blir sendt som mms. Og da får han ikke meldingen før "senere" eller ikke før han har nett på mobilen. Det er så jækla irriterende. Pluss at en sjelden gang i mellom så blir smaken sendt som sms. Også blir neste sendt som mms. Jeg blir gal. Er det noen som har opplevd dette og eventuellt vet hvorfor det blir sånn. Takk på forhånd. TS Anonymkode: e0249...d3f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Skjer dette hver gang? Hvis du skriver ''for langt'' blir sms'n konvertert til mms. Anonymkode: c9a95...1d1 1
Bokdamen Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Hvis det er for mange tegn i meldingen (eks. du bruker mange smileys) går den fra å være en sms til en mms. Det kommer opp "konverterer til multimediemelding" 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Bokdamen skrev: Hvis det er for mange tegn i meldingen (eks. du bruker mange smileys) går den fra å være en sms til en mms. Det kommer opp "konverterer til multimediemelding" Så teit. Jeg har akkurat kjøpt samsung etter å ha hatt i Phone i mange år. Så det er ikke noe man kan gjøre med det ? Veldig dumt at det skal ta så lang tid til man får sms - en TS Anonymkode: e0249...d3f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjer dette hver gang? Hvis du skriver ''for langt'' blir sms'n konvertert til mms. Anonymkode: c9a95...1d1 Ja det skjer hele tiden. Når jeg ser på det nå så er alle sms som er mer enn 3 linjer gjort om til mms. TS Anonymkode: e0249...d3f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Tar ikke noe lenger tid å sende sms enn mms. Regner med at de fleste faktisk har mobilnettverk på hele tiden. Skriv kortere meldinger med mindre tegn. Skriv under 1 kb så holder du deg til sms. Det skal stå nederst i hjørnet.. Anonymkode: 7ec2b...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå