AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Det er en mann på jobb som jeg tidligere har hatt match med på Tinder. Vi har et godt øye til hverandre og ser alltid på hverandre når vi møtes, men har aldri hilst på hverandre eller snakket med hverandre (jobber på en stor arbeidsplass med mange ansatte). Jeg håpet at han skulle ta kontakt med meg på Tinder, men det gjorde han ikke. Jeg turde ikke ta kontakt med han heller, mest fordi vi jobber samme sted og det kan bli flaut å møtes etterpå hvis ikke det skulle funke. Uansett så begynte jeg å date en annen i mai så da slettet jeg Tinder. Dette tok slutt i juli. Jeg opprettet Tinder et par uker etter det og håpet at han fra jobben skulle være der fortsatt, men det ser ikke ut som om han har Tinderkonto lenger Jeg har snoket litt på facebooken hans og det ser ikke ut som om han har lagt til noen nye jentevenner så jeg tror ikke han har blitt sammen med noen. Jeg har lyst å komme i kontakt med han, men da må det begynne med et "hei" på jobb. Vanskelig å starte en samtale med han fordi vi går bare forbi hverandre innimellom, er ikke naturlig å stoppe opp siden vi aldri har snakket sammen. Har lyst å finne ut hva han gjør på fritiden sånn at jeg "tilfeldigvis" kan gå der han er, men det er helt umulig å finne ut hva han gjør på fritiden Hva skal jeg gjøre for å komme i kontakt med han? Noen som har gode tips? Anonymkode: da47b...37c
piaff Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Du begynner med et helt enkelt "hei" når du passerer ham på jobben, og når du har gjort dette et par ganger og han selvfølgelig har besvart hilsenen din, så kan du jo sette deg ved samme bord som ham under lunsjen. Spør ham om hva han jobber med, osv. Dra fra jobben samtidig som ham, se diskré etter om han kjører til jobben eller om han tar tog/buss, og gjør det samme.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Er det ingen sosiale settings på jobb hvor du kan komme til å møte han? det er jo litt lenge til julebordssesongen, men kan det være andre ting? Ofte litt lettere å ta mot til seg da... Ellers må du bare prøve å smile og si hei. Se om du får respons. Det kan jo hende han har fått seg dame i mellomtiden, så du må jo ta det litt varsomt og være forberedt på det også. Om du vet hvilken avdeling han jobber i så kan du jo prøve å finne noen "ærend" i nærheten? muligheter til å komme i kontakt? Anonymkode: 2d370...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå