Gå til innhold

Når bør man forvente å bli sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 2 uker siden slo jeg opp med kjæresten min over 7 år, den eneste jeg har hatt. Det var lett for meg å date med en gang da forholdet har vært dødt lenge, og det bare handlet om nok mot til å klare å gjøre slutt.

Så var det altså en jeg har hatt et godt øye til lenge, som jeg har vært mye sammen med og pratet med de siste 4-5 månedene. Vi hadde følelser for hverandre før jeg gjorde slutt med kjæresten, men vi gjorde ikke noe med det, pratet om det og prøvde snakke mindre.

Da det ble slutt, tok det derfor ikke lang tid før vi begynte være sammen,  i har vært sammen hver dag og har lagt planer for de neste ukene også. Vi er veldig forelsket og treffer ingen andre.

Spørsmålet er da,fra ei som ikke har datet på årevis, når er det naturlig å anse seg som sammen? Jeg tenker det er naturlig å la det gå litt tid slik at det ikke er åpenbart at vi kjente hverandre såppas godt før forholdet tok slutt da, hva syns dere? 

Anonymkode: d6de7...7b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For oss som er bitre og evigsingle er sånt som dette egentlig bare kvalmt å lese. Vis respekt for eksen og hold det nye forholdet skjult noen måneder.

Anonymkode: ce875...976

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på det å "bli sammen" som en litt barnslig greie. For meg er det sånn at jeg regner meg som eksklusiv fra den dagen jeg blir forelsket, da avlyser jeg alt annet som kan være forstyrrende for et eventuelt forhold. Og dere er jo kommet dit.

Da tenker jeg hva som er vitsen med å kalle seg kjærester. Det er ingen vits å late som du ikke har gjort det slutt på grunn av den nye. Du skriver at forholdet har vært dødt lenge, da er det vel ikke så farlig at du har en ny?

Anonymkode: df33d...89f

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på det å "bli sammen" som en litt barnslig greie. For meg er det sånn at jeg regner meg som eksklusiv fra den dagen jeg blir forelsket, da avlyser jeg alt annet som kan være forstyrrende for et eventuelt forhold. Og dere er jo kommet dit.

Da tenker jeg hva som er vitsen med å kalle seg kjærester. Det er ingen vits å late som du ikke har gjort det slutt på grunn av den nye. Du skriver at forholdet har vært dødt lenge, da er det vel ikke så farlig at du har en ny?

Ts her. Egentlig enig, i det du sier med å være ærlig. Samtidig er det jo noe med å publisere på facebook feks, og da har vi igjen det svar1 skriver, med respekt for eksen, eks"svigers"...

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Egentlig enig, i det du sier med å være ærlig. Samtidig er det jo noe med å publisere på facebook feks, og da har vi igjen det svar1 skriver, med respekt for eksen, eks"svigers"...

Synes ikke dere skal flashe det. Dersom dere hadde gjort det slutt med en gang dere hadde innsett at forholdet ikke var liv laga, og vært singel lenge, da kunne jeg ha fortstått det. Men man trenger ikke stå i et forhold på facebook for å være kjærester, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...