AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 1. Må jeg ta ut alt som ikke sitter fastmontert i bilen før levering? Radio, setetrekk, matter etc? 2. Kan jeg legge ved fire vinterdekk og bli kvitt dem, eller blir det søppel som skal kastes for seg? 3. Må jeg levere inn skiltene selv, eller ordner skrotefirmaet med dette? 4. Noe annet som jeg bør vite før jeg kaster den? Anonymkode: 8de91...012
novo Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Sist gang jeg skrotet en bil tok jeg bare ut det jeg ville ta vare på, leverte den, signerte og dro. De sa ingenting om at jeg måtte ta ut noe som var i bilen, regner med det som kan brukes tar de som deler og selger og resten skroter de. 1
Sirah Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Sist jeg leverte bil kjørte jeg til huggeren og leverte fra meg nøkkelen. Så fikk jeg 3000kr på konto noen dager senere. Før jeg leverte bilen tok jeg ut de tingene jeg ønsket å beholde (CD-spiller osv). Enkelt og greit
Kamikatze Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Tok ut det jeg hadde lyst til å beholde (nytt batteri). Eneste de spurte om, var om det var ekstra dekk med. Vet ikke om det ville bety pant eller avgift for dem. Setetrekk, matter, stereo gikk med i dragsuget. Halvannen uke etter, sto pengene på konto. Bilen før der igjen, sto på konto etter under en uke. Huggeren hadde også en ordning der de kunne betale ut kontanter for vraket der og da, mot at de fikk utbetalt selve vrakpanten. Husker ikke hva de betalte, om det var femhundre eller tusen under vrakpant.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Du kan eventuelt selge det som er ekstra, radio, dekk osv. Ellers er det slik som de andre her sier. Anonymkode: 21c83...1c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå