AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Del Skrevet 7. august 2016 Lurer på om jeg skal kjøpe ny sprinkel seng eller hoppe rett på juniorseng med kant på siden. Hun er blir 1.5 år når dette blir aktuelt å vurdere. Er grunnet flytting. Og vi ikke kommer å ta med den gammle av praktiske årsaker. Når sluttet deres barn med sprinkel seng? Anonymkode: b4015...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 7. august 2016 #2 Del Skrevet 7. august 2016 Her var han 20mnd, gikk veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Del Skrevet 7. august 2016 Droppet juniorseng, gikk fra sprinkelseng til stor/vanlig seng ved 3 år. Anonymkode: 2ff1c...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Del Skrevet 7. august 2016 Kommer vel helt an på barnet vil jeg tro, vår er 21 mnd og uaktuelt å bytte til juniorseng før vi må. Håper det er en stund til. For han hadde bare klatret ut konstant Anonymkode: 31fc3...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Del Skrevet 7. august 2016 Juniorseng ved 3 år. Hadde ikke behov før, og ønsket å vente for å forhindre løping ut av senga.... Anonymkode: 95f43...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Del Skrevet 7. august 2016 4,5 år Anonymkode: 2e64f...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shepherd Skrevet 7. august 2016 #7 Del Skrevet 7. august 2016 2 år. Vokseseng :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 7. august 2016 #8 Del Skrevet 7. august 2016 Gikk rett fra sprinkelseng til voksenseng (men med sengekant nesten rundt hele, fjerner bare sengehesten foran så det blir sofa når hun blir stor nok) rett før hun fylte to. Gikk helt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 7. august 2016 #9 Del Skrevet 7. august 2016 De var begge ca 1,5. Vi byttet da fordi sprinkelsenga vår er litt liten, og vi syns de lå trangt da. Dessuten passet det godt at eldstemann hadde gitt fra seg sprinkelsenga si i god tid før lillebroren skulle overta den. Ingen problem med bytting av seng her. Vi har en sånn Ikea-seng som er åpen på midten, med lav sengehest på sidene. Eldstemann gikk over til voksenseng da han var 3,5, fordi lillebroren da trengte juniorsenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. august 2016 #10 Del Skrevet 7. august 2016 Da jeg var 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #11 Del Skrevet 7. august 2016 Gikk fra sprinkelsenga til voksenseng fra 15 mnd. Ingen problem. Aldri falt ut. I en alder av snart 4 år går hun heller ikke ut før vi kommer inn til henne 😆 Anonymkode: db146...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #12 Del Skrevet 7. august 2016 Hvis dere ikke trenger sprinkelsengen for å holde barnet i seng, så ville jeg bare gått rett på juniorseng, eller vanlig seng med kant på Anonymkode: 57f90...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. august 2016 #13 Del Skrevet 7. august 2016 Rundt 2-2½ år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #14 Del Skrevet 9. august 2016 Vår gutt begynte å klatre ut av sprinkelsengen sin da han var 1 år 6 mnd, så da måtte vi kjøpe juniorseng. Hadde han ikke kunnet å klatre ut så hadde vi kanskje gjerne fortsatt hatt sprinkelsengen nå som han er nesten 3. Anonymkode: 36ebd...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #15 Del Skrevet 9. august 2016 Har Stokke Sleepi og ska ta bort ene delen på midten av senga når barna blir store nok. De sengene kan brukes som juniorseng til skolestart. Anonymkode: 96782...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teddi Skrevet 9. august 2016 #16 Del Skrevet 9. august 2016 Gutten min fikk vokseseng nå på 2-årsdagen sin. Det er vært helt problemfritt. Han er superstolt, og har plutselig begynt å sove hele natten. I sprinkelsengen måtte jeg inn til han 1-2 ganger hver natt. Nå kommer han tassende inn til meg på morgenen (selvfølgelig litt for tidlig, men...) og er klar for å starte dagen. Jeg er overrasket over hvor uproblematisk det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #17 Del Skrevet 9. august 2016 Var litt over 2 år da vi bytta. Gikk strålende, var mer enn klar nok.. Anonymkode: 348c7...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 9. august 2016 #18 Del Skrevet 9. august 2016 Rundt 2 på begge mine. Dvs, eldstemann gikk vel strengt tatt fra vår seng (og ikke sprinkelseng) til egen seng En av de kommer inn til oss stort sett hver natt, men det gjør oss ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå